eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną. › Śmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.
    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Śmierć też może mieć zielone - problem z sygnalizacją świetlną.
    Date: Mon, 16 Apr 2012 00:58:05 +0200

    1 kwietnia 2012 roku w Trzemesznie na skrzyżowaniu Gnieźnieńskiej i Al.
    Odzyskania niepodległości dochodzi do takiej oto kolizji.

    http://www.youtube.com/watch?v=64GTMaIgbFg&t=4m45s

    Problem polega na tym, że na nagraniu nie widać sygnalizatora dla
    kierunku przeciwnego, jednak musicie mi (choć na chwilę) uwierzyć, że
    auto od lewej na chwile przed wjazdem dostało zielone. Nagranie
    odnalazłem ja, policja twierdziła, że nie mam tam żadnego rejestratora.

    5 kwietnia dochodzi do niemal identycznej kolizji o podobnej porze,
    kobieta wjeżdżająca od lewej tez twierdzi, że miała zielone, jak i pan
    wjeżdżający z tego samego kierunku co Peugot na powyższym nagraniu.

    Dwie bliźniacze kolizje w ciągu kilku dni? To nie koniec, okazuje się,
    że takich kolizji było więcej i dotarłem już do ich uczestników. Jeden z
    szanowanych obywateli Trzemeszna dostał nawet mandat za wjazd na
    zielonym na skrzyżowanie...

    Pytanie, gdzie i co napisać, aby w końcu odpowiedzialni ludzie wzięli
    się za tą sygnalizacje i ja naprawili, bo serie kolizji występują tam
    falami od ponad dwóch lat i było ich tyle, że mieszkańcy okolicy (co
    widziałem na własne oczy) mając zielone praktycznie zatrzymują się przed
    skrzyżowaniem i upewniają, ze nic nie jedzie z boku. Niestety problem
    nie występuje regularnie i ciężko go nagrać.

    ps. w poniedziałek w 3 Programie Polskiego Radia reportaż o tym
    skrzyżowaniu o wiele mówiącym tytule "Śmierć też może mieć zielone".