  • Data: 2005-12-31 09:27:57
    Temat: Śmierć ojca po latach
    Od: "Syn" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tytuł tematu chyba nie najlepszy jak i cała sprawa. Ale po krótce wygląda to
    tak w 1982 moi rodzice rozwiedli się . Ojciec do końca mojej nauki płacił na
    mnie alimenty w 1987 matka moja wykjechała za granicę ,z ojcem natomiast
    widziałem sie później parokrotnie , ostatni raz chyba w 1990 r. Przez przypadek
    w tym roku dokładnie jakieś dwa tygodnie temu dowiedziałem sie ze ojciec
    prawdopodobnie powtórnie sie ożenił. Dowiedziałem sie też co było dla mnie dość
    nieswoje że w roku 1998 zmarł. Nikt mnie o tym fakcie nie powiadomił. Mam
    pytanie czy należy mi sie z tej racji jakikolwiek zasiłek pogrzebowy czy np
    spadek po ojcu? Czy poprostu nie mam prawa do niczego . za pomoc lub cenne
    wskazówki serdecznie dziękuję.