    From: "gogo" <g...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sluzebnosc przesylu - pytanie
    Date: Mon, 4 Apr 2011 13:27:37 +0200

    Witam,

    W duzym skrócie. Udostepnilem w formie aktu notarialnego wodociagom pas
    mojej dzialki budowlanej, szerokosci 2 m w celu rozbudowania sieci.
    Tuz przed rozpoczeciem prac przez wodociagi dowiedzialem sie ,ze projekt nie
    zaklada wykonania przylaczy do mojego nowo budowanego domu. choc bylo to
    czescia "umowy" niestety tylko ustnej, umpwy mojej z osoba , ktora
    koordynowala projekt rozbudowy sieci w tym rejonie.
    Wodociagi chca rozpoczac prace w najblizszych dniach. NIe moge sie z nimi
    porozumiec w kwesti wykonania przylacza do mojego domu wiec szukam sposobow
    na wyplatanie sie z umowy sluzebnosci przesylu, wstrzymaniu prac itp. Czy as
    jakies na to sposoby ?

    Z gory dziekuje za rady,