  • 1. Data: 2008-09-02 17:46:54
    Temat: Służebność osobista żony a alimenty
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    Witam !

    Szanowni czytelnicy jestem w trakcie rozwodu z żoną . Żona posiada
    ustanowioną służebność osobistą o treści mówiacej o bezpłatnym mieszkaniu i
    korzystaniu ze wszytkich pomieszczeń w domu jej rodziców gdzie do nikeąd
    razem zamieszkiwaliśmy. Służebność tą ustanowili dla nej , jej rodzice
    jeszcze przed naszym małżeństwem. Z biegiem czasu atmosfera wspólżycia z
    żoną i jje rodzicami stała się mocn nienormalna i stąd to nasz rozwód.
    Pytanie czy w przypadku służebności osobistej mojej żony mogę wnosić o
    zmniejszenie kwoty niuchronnych alimentów ??

    Z góry dziękuje !
    Marek

  • 2. Data: 2008-09-03 08:26:11
    Temat: Re: Służebność osobista żony a alimenty
    Od: KsZZysiek <k...@n...tlen.pl>

    > Pytanie czy w przypadku służebno?ci osobistej mojej żony mogę wnosić o
    > zmniejszenie kwoty niuchronnych alimentów ??

    Wnosic mozna zawsze o wszystko. Trzeba to uzasadnic, sąd się na to
    zgodzi lub nie. Więc zrób to i tyle.

    --
    Krzysiek, Kraków