  • 1. Data: 2002-10-31 17:08:17
    Temat: Słup energetyczny na działce.
    Od: "rybar" <r...@p...onet.pl>

    Na siedlisku ( działka ) energetyka postawiła słup wysokiego napiecia bez
    żadnego pozwolenia od strony właściciela. Utrudnia mi to sprzedaż działki.
    Jestem ciekaw jak to wydląda od strony prawnej, czy mam prawo składać
    protesty w tym celu.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-10-31 20:07:24
    Temat: Re: Słup energetyczny na działce.
    Od: "Krzys" <k...@p...fm>

    Wszystko zalezy w ktorym roku byl postawiony slup i jaki status miala
    dzialka.
    Krzys

  • 3. Data: 2002-11-01 00:28:24
    Temat: Odp: Słup energetyczny na działce.
    Od: "Don Desperado" <s...@s...pl>

    <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aps2ug$ooe$...@n...tpi.pl...
    > Wszystko zalezy w ktorym roku byl postawiony slup i jaki status miala
    > dzialka.
    > Krzys

    Znam taki przypadek, ze wlasciciel dzialki wygral w sadzie odszkodowanie za
    bezumowne korzystanie z jego wlasnosci (ok. 30 tys zl.). Zasadzono tez na
    jego korzysc comiesieczny czynsz.

    Pozdrawiam Don desperado ( - B

  • 4. Data: 2002-11-01 22:56:05
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

> [...]
    > żadnego pozwolenia od strony właściciela. Utrudnia mi to sprzedaż działki.
    > Jestem ciekaw jak to wydląda od strony prawnej, czy mam prawo składać

    Hmmm nie wiem kiedy byl stawiany slup, ale teraz ZE bardzo pilnuje zgody
    wlasciciela na pismie. Jesli zakupiles dzialke WRAZ ze slupem to nic nie
    wskorasz - widziales co kupowales i jesli chcesz sie pozbyc slupa to i
    owszem ale na Twoj koszt...

    pzdr
    aska

  • 5. Data: 2002-11-04 09:54:06
    Od: "rybar" <r...@p...onet.pl>

    Dzień dobry.

    Chciałbym wyprostować moją wypowieć na temat nieruchomości w sprawie słupa
    energetycznego na działce .
    Ja działke dostałem w spadku po jednym z rodziców , z tego co pamiętam że
    słup został postawiony na przełomie lat 86-91.
    Jestem pewien że zakład energetyczny nie wystapił z żadną propozycją ,i nie
    dostał żadnego pozwolenia od właściciela .Poprostu przyjechali postawili i
    tak się zakończyła cała sprawa.

    Jacek

  • 6. Data: 2002-11-08 19:51:26
    Od: "Joanna Bałuszek" <j...@b...pl>

    Hmmm

    > Ja działke dostałem w spadku po jednym z rodziców , z tego co pamiętam że
    > słup został postawiony na przełomie lat 86-91.
    Czyli IMHO takim czy innym sposobem stales sie wlascicielem dzialki ze
    slupem...

    pzdr
    aska