  • 1. Data: 2002-10-31 15:46:03
    Temat: Gdzie w W-wie rejestr spólek?
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Muszę sprawdzić szczegóły sp. z o.o., która zarządza wspólnotą mieszkaniową.
    Mnie, współwłaścicielowi, odmówili udostepnienia umowy spółki, wyciagu z rejestru,
    bilansu itp !!!
    Dokąd mam jechać: na Świętokrzyską czy już na Barską?
    I jak na dzień dzisiejszy wygląda z kolejkami, czekaniem, odpisami, możliwoscią
    własnego kopiowania?
    JaC

  • 2. Data: 2002-10-31 17:01:41
    Temat: Re: Gdzie w W-wie rejestr spólek?
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Musisz jechac na Barska, wpisac na liste numer rejestru spolki i nastepnego
    dnia udostepniaja ci papiery. Jesli chcesz cos skserowac to piszesz krotkie
    pisemko, kupujesz znaczki sakrbowe i kseruja ci co chcesz (no moze nie
    wszystko).
    Powodzenia
    dudu

  • 3. Data: 2002-10-31 17:14:18
    Od: "666" <j...@o...pl>

    Dzieki, dudu :-)
    Czy znasz może koszt kserowania za stronę?
    I czy są kolejki, takie jakie były na Swiętokrzyskiej (w rodzaju czekania od 5
    rano)??

  • 4. Data: 2002-10-31 18:07:46
    Od: "dudu" <d...@n...poczta.onet.pl>

    Niestety nie pamietam ile kosztuje skserownie jednej strony.
    Ja bylem jakis miesiac temu i nie bylo zadnych kolejek (moze mialem
    szczescie?:)
    dudu