  • Data: 2005-05-05 04:08:55
    Temat: Słup energetyczny na działce
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

    Witacie,

    Na kupionej działce stoi słup energetyczny, który mi mocno przeszkadza.
    Napisałem do Zakładu Energetycznego pismo aby słup usuneli, ale ci
    odpisali mi, że mogą to zrobić, ale tylko na mój koszt. W księdze
    wieczystej nie ma ani śladu o tym, że któryś z poprzednich właścicieli
    wyrażał zgode na ulokowanie słupa na posesji.

    Czy ktoś z koleżanek i kolegów przerabiał może podobną sytuacje ?

    Pozdrawiam,

    Robert