  • 1. Data: 2002-06-17 09:33:40
    Temat: Slowacja - kilka pytan.
    Od: Benny <b...@g...pl>

    Po pierwsze witam wszystkich, gdyz to moj pierwszy post na tej grupie :)

    W najblizszym czasie (po trudach zwiazanych z sesja) zamierzam sie wybrac
    do naszych poludniowych sasiadow na kilka dni wloczegi i nicnierobienia
    :) Granice mam zamiar przekroczyc w Chyznem, dotrzec do Trsteny i stamtad
    juz gdzies sobie jechac pociagiem orzed siebie...mysle, ze na poczatek
    zahacze o Dolny Kubin, stamtad jakos dostac sie do Ruzomberoka a stamtad
    kierunek : Liptovska Mara i jakis camping lub za ogrodzeniem u jakiegos
    uczynnego Slowaka :)
    Mam w zwiazku z tym kilka pytan - w sumie mysle, ze bede troche jezdzil
    ichniejszymi autobusami i pociagami i interesuje mnie jak tam wyglada
    sprawa ze znizkami dla studentow ? (ISIC, EURO<26 student ?? - ktora
    lepsza?) Generalnie ktora karte bardziej polecacie jezeli chodzi o
    zwiedzanie tych okolic ? Sa tam gdzies w ogole na nie jakies znizki ?
    Jakie sa mniej wiecej ceny pociagow, autobusow - cos jak u nas, wiecej,
    mniej ? Jakie wrazenia, doswiadczenia, porady ?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi :)
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-06-17 11:08:20
    Temat: Re: Slowacja - kilka pytan.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...pl>

    Benny wrote:
    [cut]
    > Z gory dziekuje za odpowiedzi :)

    Proponuje wyslac tego posta na pl.misc.kolej, tam predzej znajdziesz
    odpowiedz (a problem poruszany przez Ciebie czesto sie pojawial na
    *.kolej).

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096