    From: Quidam <q...@s...in.time>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Date: Mon, 11 Jul 2011 23:14:39 +0200

    Witam Szanownych, biegłych w prawie Grupowiczów,

    Oj bida, bida straszna mnie spotkała.
    Moi kochani rodzice umówili się z przedstawicielem firmy DLF, będącej
    dystrybutorem firmy iRobot.com,
    na prezentację super-hiper robota odkurzacza iRobot 625 professional.
    Gość przyjechał zaprezentował i rzucił cenę... 4500 zł. Tatuś stwierdził,
    oj za drogo... może Pan coś
    z tej ceny opuści? No to miły Pan stwierdził, oj nie mogę, ale... dodam
    Wam do tego iRobota
    garnuszków 12 sztuk firmy kohersen za free (oj słabo mi bardziej).
    No to moje kochane starzyki uradowane... wzięły iRobota + garnuszki za te
    4500zł.
    Podpisały umowę kupna-sprzedaży - na robota i garnuszki które miały być
    gratis, bez wyszczególnienia
    osobnych cen na odkurzacz i garnki - a na łączną sumę 4500zł, i przekazali
    zaliczkę 200zł.
    I dzwonią do mnie szczęśliwi, rozpromienieni "Zwariowaliśmy, kupiliśmy
    iRobota! Zgadnij za ile! A
    jak będziesz miłym i grzecznym synkiem do dostaniesz bonus który
    dostaliśmy od miłego Pana".

    No i ja, o niegrzeczny i niemiły synek odpaliłem google i zacząłem
    sprawdzać. A to cenę robota na stronie
    producenta - 600 USD (i to nowszy model) a i cenę garnuszków - tutaj
    chwyćcie się jakiejś ramy:

    Dokładnie tych garnuszków - http://kohersen.com.pl/kohersen.php - a jakże
    sprzedawanych przez firmę DLF, za
    drobne 1362 Euro ;-)

    No i teraz po tej litanii jęków pytanie do Was, Szanowni biegli - co
    począć? Jak się z tego "szalonego" interesu
    teraz, gdy iRobocik już śmiga po domku a i garnusie pewnie też odpakowali,
    ogólnie mówiąc wywinąć?

    Radźcie jeśli potraficie.

    P.S. niech mnie ktoś adoptuje :\