  • Data: 2011-07-12 00:01:12
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Quidam wrote:

    > Witam Szanownych, biegłych w prawie Grupowiczów,
    >
    > Oj bida, bida straszna mnie spotkała.
    > Moi kochani rodzice umówili się z przedstawicielem firmy DLF, będącej
    > dystrybutorem firmy iRobot.com, na prezentację super-hiper robota
    > odkurzacza iRobot 625 professional. Gość przyjechał zaprezentował i
    > rzucił cenę... 4500 zł. Tatuś stwierdził, oj za drogo... może Pan
    > coś z tej ceny opuści? No to miły Pan stwierdził, oj nie mogę, ale...
    > dodam Wam do tego iRobota garnuszków 12 sztuk firmy kohersen za free
    > (oj słabo mi bardziej). No to moje kochane starzyki uradowane...
> [...]

    Wiesz, ja kupiłem takie chińskie ustrojstwo, bardzo podobne do tego...
    Kosztowało w przeliczeniu na nasze 170 pln ;-)

    Ale może ten hamerykański jakiś lepszy. Ten mój się nawet sprawdza u
    rodziców, znaczy bardziej jako szczotka, zbiera kurz i paprochy z
    parkietu, dywanu nie odkurzy - ale jak ktoś ma trochę metrów to nawet
    pomaga w utrzymaniu w czystości.

    --
    Pozdro
    Massai