  • 1. Data: 2013-10-26 02:57:14
    Temat: Skuteczna skarga na wykroczenie popełnione przez policję - jak?
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Proszę zerknąć na to zdjęcie

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=466922966757
    558&set=a.464103067039548.1073741828.463855917064263
    &type=1

    http://tinyurl.com/nmgjnfe

    Widzimy na nim nieprawidłowo zaparkowany radiowóz. W miejscu z tym aby
    radiowóz ten mógł tam stać powinny być w nim włączone niebieskie światła
    błyskowe.

    Oczywiście można złożyć skargę na policjantów do policji, ale znając
    życie kara nie będzie zbyt dotkliwa a jeśli mówimy to Gnieźnie nie
    będzie jej wcale (tamtejsza policja to tylko banda kolesi wzajemnie
    pilnujących swoich tyłków). Jak i gdzie skutecznie złożyć skargę, aby
    policjant został ukarany? Należy się mu bez wątpienia nie mały mandat i
    punkty. Bezpośrednio do prokuratury?

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-10-26 10:17:50
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pilnujących swoich tyłków). Jak i gdzie skutecznie złożyć skargę, aby
    > policjant został ukarany? Należy się mu bez wątpienia nie mały mandat i

    A co, chwycili Cię na suszarkę, że szukasz zwady? Prokuratura nie jest od
    wykroczeń a od przestępstw.

  • 3. Data: 2013-10-26 12:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A co, chwycili Cię na suszarkę, że szukasz zwady?

    A co, jestes jednym z tych kolesi ze odpowiadasz na konkretne pytanie w
    taki sposób?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 4. Data: 2013-10-26 14:08:00
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    wiadomości news:26102013.67D86D80@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail g...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > A co, jestes jednym z tych kolesi ze odpowiadasz na konkretne pytanie w
    > taki sposób?

    A ty widzę masz czas na odpowiadanie na pytania innych miast trollowania :)
    Jakbyś nie obciął całego posta, to była w nim odpowiedź na pytanie...

  • 5. Data: 2013-10-26 15:34:26
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A co, chwycili Cię na suszarkę, że szukasz zwady?
    Pewnie nie chwycili, ale prawo powinno obowiązywać wszystkich, a szczególnie
    jego stróżów/dozorców/cieciów!
    Wiem, że żyjemy w państwie, w którym prawo jest tylko dla niektórych, a cała
    reszta się z nich naśmiewa.
    WOJO

  • 6. Data: 2013-10-26 16:35:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garg07. wrote:

> [...]
    &type=1

    > A co, chwycili Cię na suszarkę, że szukasz zwady? Prokuratura nie jest

    nie
    to jest ten don chichot od suszarek, bo przypominają wiatraki.

  • 7. Data: 2013-10-26 16:51:50
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.10.2013 16:35, witek pisze:

    > nie
    > to jest ten don chichot od suszarek, bo przypominają wiatraki.

    Ale wyroki już zapadają uniewinniające z powodu tego, że nie
    identyfikują. Wiem o co najmniej 7 z ostatnich 2 miesięcy. Jeden się
    właśnie uprawomocnił. Więc z tym don chichotem chyba przegiąłeś.

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2013-10-26 17:21:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > wiadomości news:26102013.67D86D80@budzik61.poznan.pl...

    > A ty widzę masz czas na odpowiadanie na pytania innych miast

    zdarza mi sie :)

    > Jakbyś nie obciął całego posta, to była w nim odpowiedź
    > na pytanie...

    Nieprawda.
    Pytanie było gdzie zgłosić a ty tylko czesciowo odpowiedziałes, gdzie nie
    zgłaszać :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 9. Data: 2013-10-27 01:46:27
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    wiadomości news:26102013.66546D1A@budzik61.poznan.pl...

    > Nieprawda.
    > Pytanie było gdzie zgłosić a ty tylko czesciowo odpowiedziałes, gdzie nie
    > zgłaszać :)

    W takim razie uważasz kol. anacron'a za skończonego idiotę skoro nie wie co
    dalej z tym zrobić... :)

    ps. Kasuj przedmówców, trollowanie do czegoś zobowiązuje.

  • 10. Data: 2013-10-27 10:50:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W takim razie uważasz kol. anacron'a za skończonego idiotę skoro nie
    > wie co dalej z tym zrobić... :)

    A czy móglbys w takim razie odpowiedzieć wprost na pytanie?

    > ps. Kasuj przedmówców, trollowanie do czegoś zobowiązuje.

    Czepiasz sie. Robie to *ZAWSZE* a ze akurat ten post sie pod kwantyfikator
    nie złapał... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"