    From: Skrzywdzona matka, niepełnosp<i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skrzywdzono ponad 80ro niepełnosprawnych dzieci,
    Date: Fri, 30 Sep 2005 10:52:21 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Uwaga PRAWNICY, czytelnicy.
    Posiadam dokumenty, z których wynika, że :
    -1. wykorzystano moją społeczną, charytatywną pracę na rzecz
    niepełnosprawnych dzieci,
    - 2. oszukano, oraz wykorzystano Członków założycieli Stowarzyszenia Dzieci
    Niepełnosprawnych Ruchowo "SPRAWNOŚC",
    - 3. zniszczono dokumenty, które były sporządzone w dniu pierwszego
    walnego zebrania załozycielskiego,
    - 4. sporzadzono inne FIKCYJNE dokumenty, gdzie jest - PODROBIONY
    nie tylko mój podpis,
    - 5 . na podstawie innych przerobionych, oraz fikcyjnych dokumentach
    zarejestrowano powyższe stowarzyszenie,
    - 6. nie było żadnych zebrań, spotkań z członkami załozycielami - od -
    21 stycznia 1992 roku - do - 11 grudnia 1998 roku, a -
    - 7. ponownie bez wiedzy członków, bez uchwały członków, bez walnego, czy
    innego zebrania z wszystkimi członkami założycielami - zarejestrowano
    ZARZĄD - w - Sądzie Wojewódzkim w Poznaniu - dnia - 5 lipca 1993 r.
    Sygn.akt INS Rej. ST 491/92
    - 8. zarejestrowany zarząd dalej nie zorganizował żadnego spotkania z
    członkami stowarzyszenia, gdyż w aktach stowarzyszenia - nie ma :
    żadnej listy obecności z zebrań, nie ma żadnej listy - opłat
    członkowskich,
    nie ma żadnych protokołów z posiedzeń zarządu, nie ma żadnych
    rocznych sprawozdań finansowych,
    - 9. ZARZĄD - pobierał środki finansowe : np. -w - 1994 roku - z -
    Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Cz.....
    Znak pisma : MOPS/R/30/94 z dnia - 1994-6-17 - dla czwórki rodziców
    niepełnosprawnych dzieci - stowarzyszenie uzyskało - kwotę 10.340.000zł.
    a - w - aktach stowarzyszenia - nie ma żadnych rozliczeń z tej kwoty
    - 10. Z akt stowarzyszenia : UCHWAŁY następnego ZARZĄDU z dnia -
    8 kwietnia 1999 roku - ewidentnie wynika, że - przez - SZEŚĆ lat -
    nie było - żadnych deklaracji, opłat członkowskich, nie było - żadnych
    członków stowarzyszenia - a -
    - 11. dnia - 22 grudnia 1994 roku - ZARZĄD uzyskał pieczątkę stowarzyszenia,
    oraz numer REGON
    570168347 z Wojewódzkiego Urzędu Statystycznego w- Pile.
    - 12. zarząd, którego nie powołano UCHWAŁĄ członków - był- zarządem
    samozwańczym -
    dla stowarzyszenia - które - w tym czasie -nie miało - żadnych
    członków -założył - konto bankowe w - Pomorskim
    Banku Kredytowym w Cz...
    ul. Kościuszki 61 a, skr. poczt. 55.
    - 13. na konto bankowe przez następne lata - były przekazywane środki
    finansowe, ale nadal ZARZAD -nie sporządzał - rocznych sprawozdań
    finansowych,
    - 14. do Wojewódzkiego Urzędu Statystycznego w Pile, ul. Al. Niepodległości
    od 1994 roku - do - grudnia 1998 roku - były - wysyłane sprawozdania -
    w których - stowarzyszenie podawało - 18 tu członków.

    Tak więc : na przeobionych, oraz fikcyjnych dokumentach, gdzie jest
    podrobiony nie tylko mój podpis - w dniu 6 lipca 1992 roku - zarejestrowano
    stowarzyszenie.
    Na podstawie uzyskanych dokumentów - z - Starostwa Powiatu, oraz -
    uzyskanych dokumentów - z -
    Sądu Rejonowego XXII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego
    61 - 752 Poznań, ul. Grochowe Łąki 6, pod Sygn. akt :
    PO XXII Ns Rej. KRS 492/04/107 - wynika, że :

    - bezprawnie, bez mojej wiedzy, bez walnego zebrania, bez UCHWAŁY
    Członków załozycieli - zostałam - WYELIMINOWANA - z - ZARZĄDU,

    - zniszczono dokumenty stowarzyszenia - z - dnia
    21 stycznia 1992 roku, a sporządzono zupełnie inne,

    - przerabiano dokumenty stowarzyszenia, na kopiach są zupełne inne
    dokumenty, których - NIE SPORZĄDZONO - na pierwszym Walnym Zebraniu
    założycielskim,

    W Sądzie Wojewódzkim w Poznaniu, , oraz w Wojewódzkim Urzędzie, Wydziałe
    Spraw Obywatelskich złożono FIKCYJNE dokumenty - z - podrobionymi -
    podpisami.

    Zarejestrowany ZARZĄD popełnił wiele nieprawidłowości, ignorował przepisy
    prawne zawarte w zarejestrowanym STATUCIE stowarzyszenia.

    Skrzywdzono, oszukano ponad - 80 ro niepełnosprawnych dzieci, oraz członków
    założycieli.
    Od grudnia 1991 roku - do - września 1999 roku - KRZYWDZONO -
    niepełnosprawne dzieci , pozbawiono swoich praw.

    W sierpniu 2002 roku były wybory do władz miasta, oraz powiatu, a ?

    - Zarejestrowany SAMOZWAŃCZY Prezes bał się, ze utraci miejsce w Radzie
    Miasta.
    Wiedział, że były przetrzymywane dokumenty stowarzyszenia, NIKT z
    nowego ZARZĄDU nie był - na - SESJI w radzie Miasta, a stowarzyszenie - nie
    uzyskało - ŻADNEJ DOTACJI, nie miało - biura, telefonu, NICZEGO oprócz
    niepełnosprawnych dzieci, opłat członków stowarzyszenia, czyli składek, które
    opłacali rodzice niepełnosprawnych dzieci.
    Bano się, że ujawnie prawdę, więc ?

    W sierpniu 2002 roku działacz " BEZPIECZNEGO POWIATU " przyznał sie - do -
    zniesławień - pod moim adresem.
    BEZZASADNE zniesławienia spowodowały - ZUPEŁNY brak - POMOCY
    finansowej dla stowarzyszenia.
    Napisane apele, pisma trafiały - do - KOSZA, lub - udzielano - ODMOWNEJ
    pomocy dla stowarzyszenia. Stowarzyszenie do końca 2003 roku - nie otrzymało
    ŻADNEJ pomocy finansowej.

    Ja - jako - pomysłodawca, inicjator, organizator, współzałożyciel Stowarzyszenia
    Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo "SPRAWNOŚC" , oraz pomysłodawca,
    inicjator, organizator, współzałożyciel nie tylko stowarzyszenia, ale - salek
    rehabilitacyjnych dla niepełnosprawnych dzieci i innych prac na rzecz
    niepełnosprawnych dzieci z mego miasta zamieszkania-
    RATUJĄC stowarzyszenie - przed - LIKWIDACJĄ - działałam - za swoje WŁASNE
    pieniadze, kosztem swego ZDROWIA, czasu, kosztem swoich dzieci, rodziny.

    Niepełnosprawne dzieci miały różnego rodzaju okolicznościowe wspólne
    spotkania, gdzie była RADOŚĆ dzieci, była wycieczka do Poznania, gdzie byli -
    w - Palmiarni, Teatrze Animacji, oraz był dla dzieci i rodziców goracy
    posiłek
    z niespodzianką. Były wielokrotnie wystawiane prace stowarzyszenia, które
    prowadziłam za swoje WŁASNE pieniadze.

    NIKT nie zliczył moich wydanych pieniedzy, by uratowac stowarzyszenie.
    Pozostały dokumenty, zdjęcia, rachunki itd.

    W czerwcu 2003 roku zrezygnowałam z funkcji prezesa, ale - dalej działałam.
    W listopadzie 2003 roku - nie powiodło sie przekształcenie stowarzyszenia.

    NIKT nie chciał pełnić żadnej funkcji, NIKT nie chciał wydawac swoich
    pieniedzy, tak, jak, to ja czyniłam.
    Nikt nie chciał narażac sie - na - BEZZASADNE zniesławienia, a ZUPEŁNY brak
    POMOCY finansowej spowodował - LIKWIDACJĘ stowarzyszenia.
    Stowarzyszenie Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo "SPRAWNOŚC" zostało
    w - 2004 roku - WYREJESTRWANE - z - Krajowego Rejestru Sądowego w
    Poznaniu.

    SAMOZWAŃCZY prezes, który oszukał, wykorzystał niepełnosprawne dzieci,
    członków załozycieli, oszukał różne urzędy, instytucje - pozwał mnie do Sądu.
    PUBLICZNIE w lokalnych mediach - oskarżył mnie - o - zniszczenie
    stowarzyszenia itd.

    Posiadam kronike w której mam oryginały dot. powstania stowarzyszenia,
    oraz salek rehabilitacyjnych. W dokumentach są pisma samozwanczego
    prezesa, oraz innych osób.
    Posiadam akta stowarzyszenia, oraz UZYSKANE dokumenty dot.
    stowarzyszenia - z - Sądu Rejonowego w Poznania, oraz UZYSKANE
    dokumenty dot. stowarzyszenia - z - Starostwa Powiatu, oraz inne wazne
    dokumenty.

    ZNISZCZONO, zaprzepaszczono moja wieloletnia społeczną, charytatywna
    pracę na rzecz niepełnosprawnych dzieci, INNI przypisali sobie wszystkie
    moje wysiłki, mój tród.

    Potrzebuję POMOCY - PRAWNIKA, chcę - ujawnić PRAWDĘ.
    Dosyć KRZYWD wszystkich, ponad 80 niepełnosprawnych dzieci, dosyć
    krzywd moich dzieci, rodziny.

    Czekam na oferty współpracy, oferty pomocy prawnej.

    -> http://usenet.pomocprawna.info