  • 1. Data: 2008-12-09 20:54:24
    Temat: Skrytka bankowa a upadłość banku...
    Od: "Maciek C" <m...@o...pl>

    Witam, chciałbym się dowiedzieć jak w świetle prawa wygląda sprawa skrytek
    bankowych i ich zawartości w momencie kiedy bank upada? Co się dzieje z rzeczami
    klientów i gotówką klientów przechowywanych w skrytkach? Dzisiaj słyszałem dość
    absurdalną informację, że w momencie kiedy bank upada, to gotówka przechowywana
    w skrytkach bankowych przepada, zostają oddane tylko przedmioty rzeczowe itp.
    Czy to prawda?

    Maciej C

  • 2. Data: 2008-12-09 23:39:59
    Temat: Re: Skrytka bankowa a upadłość banku...
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maciek C pisze:

> [...]
    > kiedy bank upada, to gotówka przechowywana w skrytkach bankowych
    > przepada, zostają oddane tylko przedmioty rzeczowe itp. Czy to prawda?

    Art. 434 pkt 4 prawa upadłościowego

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.