  • 1. Data: 2008-12-09 20:54:36
    Temat: Gry online a czytanie wiadomości prywatnych
    Od: Omikron <m...@g...com>

    Witam,
    mam pytanko. Powiedzmy, że mamy grę internetową - konkretnie
    "plemiona". Wygląda na to, że regulamin gry nic o tym nie wspomina -
    czy jest dozwolone, aby operatorzy gry czytali wiadomości prywatne
    wysyłane między użytkownikami gry ?

    Pozdr
    Bartek

  • 2. Data: 2008-12-09 23:11:15
    Temat: Re: Gry online a czytanie wiadomości prywatnych
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Tue, 9 Dec 2008 12:54:36 -0800 (PST), Omikron napisał(a):

    > Wygląda na to, że regulamin gry nic o tym nie wspomina -
    > czy jest dozwolone, aby operatorzy gry czytali wiadomości prywatne
    > wysyłane między użytkownikami gry ?

    W takim razie nie moga czytac.

  • 3. Data: 2008-12-10 16:41:56
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    > W takim razie nie moga czytac.

    A jak jednak będą czytać to co Twoim zdaniem.
    IMO można ich ewentualnie pozwać cywilnie za naruszenie dobr osobistych, ale
    karnie nie odpowiedzą, bo jako operatorzy nie przełamują żadnego
    zabezpieczenia przy dostępie do tych informacji.

  • 4. Data: 2008-12-13 11:37:59
    Od: " autor" <n...@g...pl>

    Piotr [trzykoty] <r...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > karnie nie odpowiedzą, bo jako operatorzy nie przełamują żadnego
    > zabezpieczenia przy dostępie do tych informacji.

    podlaczenie sie do przewodu (bazy danych) i bez uprawnienia czytanie czyjejs
    korespondencji (otieranie zamknietego pisma)
    Nie da sie za bardzo przypadkiem odczytac w wiekszej bazie wiadomosci danych
    userow, trzeba si epodalaczyc i wykonac konkretne zapytania.