    From: "Irokez" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep mp3store mnie atakuje ofertami - co zrobić?
    Date: Thu, 10 Dec 2009 20:23:21 +0100

    Witam.

    3 lata temu kupowałem coś w sklepie internetowym mp3store.
    Teraz nagle zaczełem dostawać reklamówki z folderami w postaci załaczników
    PDF na majla, codziennie jeden.Tak nahalnie to żaden mi jeszcze nie wysyłał.
    No to w końcu na dole strony kliknełem w link, że rezygnuję. Przywitalo mnie
    z imienia i nazwiska i potwierdziło że zmiana na otrzymywanie majlii została
    zapisana w bazie (zrobiłem zrzut ekranu bo się zdziwiłem a zupełnie
    zapomniałem że tam coś kupowałem).
    Za parę dni dostaje kolejny majl. Tym razem "Dla wszystkich naszych
    forumowiczów ..."
    Nie jestem i nie byłem nigdy forumowiczem tego portalu.
    Wysłałem majla do admina z pytaniem czy aby na pewno jestem forumowiczem.
    No to zero odpowiedzi za to kolejne spamy na poczcie, jeden, drugi...
    Na dole strony tekst typu "Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby
    lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub
    uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie,
    rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również
    podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż
    zamierzony adresat"
    oraz na koniec "jesli chcesz otrzymywać od nas emaile..." nosz kurcze
    przecież ciagle otrzymuje.

    Wysyłam właśnie proźbę o zaprzestanie przetwarzania moich danych i wysyłania
    mi kolejnych "interesujących informacji"
    Zniechęcili mnie zupełnie do skorzystania w przyszłości z jakichkolwiek ich
    usług dość skutecznie. Zaczynam się bać co mogą jeszcze zrobic z moimi
    danymi.

    Co zrobic jeśli nadal będzie mnie atakować mp3store majlami?

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez