    From: " Teigrek" <t...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep internetowy -max. czas realizacji
    Date: Tue, 9 Jun 2009 19:21:45 +0000 (UTC)

    >Tak na przyszłość:

    >Kupuj za pobraniem.

    Dlaczego? Przy przedpłacie jest tańsza przesyłka, więc jest to
    (teoretycznie) korzystniejsza forma kupna dla klienta. Rozumiem o co Ci
    chodzi - w praktyce za pobraniem jest bezpieczniej i sprzedawca jest lepiej
    motywowany do szybkiego wykonania usługi, bo dopiero kiedy wyśle produkt
    dostanie kasę. Ale przecież oba rodzaje zapłaty (teoretycznie) powinny byc
    równoważne i czas realizacji nie powinien zależec od formy płatności. Nie
    wiem tylko na podstawie jakiego paragrafu możnaby się przyczepic do
    opieszalstwa sklepu. Szukałem w internecie ale na nic takiego nie trafiłem,
    może są tu specjaliści od tego typu spraw? Bo przecież chyba jakieś prawo to
    reguluje? w przeciwnym razie sklep może mi przysłac towar dopiero na Boże
    Narodzenie i nie ponieśc żadnych konsekwencji (oprócz czarnego pijaru,
    którego im narobię wśród znajomych ;)