  • Data: 2004-06-21 17:06:25
    Temat: Sklep internetowy
    Od: Maciej <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zamówiłem w sklepie internetowym soczewki /zapłaciłem przelewem/ po
    okresie oczekiwania dłuższym niż jest to prezentowane w witrynie /4 dni/
    zgłosiłem ten fakt do tej firmy. Otrzymałem informacje,że zamówiony
    towar mogę otrzymać dopiero za 4 tygodnie z sugestią, że w tym przypadku
    mogę zrezygnować z zamówienia. Kilkakrotnie wysyłałem maila z
    informacją, że w takim razie rezygnuję z zamówienia i proszę o zwrot
    pieniędzy. Niestety na moje maile nie ma odpowiedzi, a na koncie tego
    sklepu w dalszym ciągu widnieje moje zamówienie. Telefon odbiera
    automatyczna sekretarka i pomimo pozostawionej informacji nie mam
    sygnału o sprawie. Czyżbym został oszukany ? Jak postępować w związku z
    zaistniałą sytuacją ? Czy w takich sklepach nie odbiera sie poczty lub
    telefonów ?