    From: Hikikomori San <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sklep intenrtowy nie jest sklepem internetowym...
    Date: Thu, 01 Jun 2006 17:35:15 +0200

    "Przyjmuje do wiadomosci, ze strona internetowa www.****.pl nie jest
    sklepem internetowym w rozumieniu kodeksu cywilnego do którego ma
    zastosowanie ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku art. 9, ust.1,
    umozliwiajaca zwrot sprawnego towaru w ciagu 10 dni od dnia zakupu bez
    podania przyczyny zwrotu (nie dotyczy sytuacji, kiedy towar byl wadliwy
    lub niezgodny z zamówionym). Strona internetowa jest tylko dodatkowym
    narzedziem ulatwiajacym zamawianie towaru. W razie watpliwosci prosimy o
    kontakt z naszymi sprzedawcami w naszych placówkach. "

    Czy cos takiego jest czy nie jest legalne?

    Dla mnie sklep internetowy to sklep internetowy, moze sie nazywac nawet
    "sloik powideł". Jak dla mnie istotne jest, ze transakcje zawieram po za
    lokalem tejze firmy. I prawo zwrotu mi sie nalezy jak burkowi buda.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m