  • 1. Data: 2004-09-07 14:22:46
    Temat: Składki - umowa na 1/2 etatu
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Witam,

    czy ktoś mógłby mi wyliczyć wyskość zarobku netto oraz wszystkich składek
    pracodawcy, jak i pracownika wynikające z zatrudnienia mnie na umowę o pracę
    na 1/2 etatu z zarobkiem 412 zł brutto. Dodatkowe informacje to takie, że
    składka wypadkowa wynosi 1.20%, miejsce pracy jest w moim miejscu
    zamieszkania oraz to, że jestem już zatrudniony u innego pracodawcy na 1
    etat. Próbowałem korzystać z kalkulatorów płacowych, ale po pierwsze niezbyt
    wiem o co chodzi w opcji wypełniałem/nie wypełniałem formularza PIT-2, a po
    drugie większość przetestowanych kalkulatorów płacowych podaje nieco inne
    kwoty. Bardzo proszę o pomoc.
    Z góry uprzejmie dziękuję.
    Krzysiek