  • Data: 2008-05-29 23:14:21
    Temat: Skarga na opieszałość sądu - odpis postanowienia
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pół roku temu wystąpiłem pisemnie od odległego sądu (wydz cywilny) o wydanie
    odpisu orzeczenia sądu w dawnej sprawie spadkowej, o odpis innej sprawy -
    do tego samego sądu - wystąpiłem w marcu 2008.
    Ciągle mnie zwodzą, kiedy dzwonię pytać o te odpisy to czsem mówią,
    że już je wysłali, innym razem, że leżą gotowe do wysłania albo,
    że sędzia musi tylko podpisać i jutro wyślą, a innym znowu, że nie wiedzą o
    co
    chodzi bo pewnie teczka wróciła do archiwum.

    Co ja mam zrobić? Gdzie można złożyć skargę na opieszałe postępowanie
    sądu i ich kłamstwa?

    zbyszek