  • 1. Data: 2010-03-12 15:46:34
    Temat: Skarga na bezczynnosc burmistrza
    Od: KK <n...@i...com>

    3 tyg temu zwrocilem sie do burmistrza o udostepnienie mi inf
    publicznej. Do tej pory nie otrzymałem zadnej odp.
    Chce wniesc skarge do SKO. Pytanie tylko czy wnosze ją bezposrednio do
    SKO czy za posrednictwem UM ?

  • 2. Data: 2010-03-16 10:06:29
    Temat: Re: Skarga na bezczynnosc burmistrza
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 12 Mar, 16:46, KK <n...@i...com> wrote:
> [...]
    > publicznej. Do tej pory nie otrzymałem zadnej odp.
    > Chce wniesc skarge do SKO. Pytanie tylko czy wnosze ją bezposrednio do
    w moim miescie burmistrz daje sobie miesiac na odpowiedz,poczekaj
    jeszcze troche

  • 3. Data: 2010-03-16 10:13:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 12, 4:46 pm, KK <n...@i...com> wrote:
> [...]
    > publicznej. Do tej pory nie otrzymałem zadnej odp.
    > Chce wniesc skarge do SKO. Pytanie tylko czy wnosze ją bezposrednio do

    Za wczesnie na skarge.

  • 4. Data: 2010-03-16 13:51:43
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 12 Mar, 16:46, KK <n...@i...com> wrote:
    > 3 tyg temu zwrocilem

    A KPA ile mu daje na odpowiedź?
    Mi się wydaje, że miesiąc.

  • 5. Data: 2010-03-16 14:17:16
    Od: KK <n...@i...com>

    gr pisze:

    > A KPA ile mu daje na odpowiedź?
    > Mi się wydaje, że miesiąc.

    Ale tu chodzi o udostepnienie inf publicznej, a zgodnie z ustawa maja na
    to 2 tyg

  • 6. Data: 2010-03-16 15:31:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Mar, 15:17, KK <n...@i...com> wrote:

    > Ale tu chodzi o udostepnienie inf publicznej, a zgodnie z ustawa maja na
    > to 2 tyg

    na udostepnienie, na odmowe daje miesiac