    From: "FREELANDER" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Skarbówka-jak szybko podatek?
    Date: Fri, 8 Jul 2005 20:37:54 +0200
    Sender: f...@o...pl@host-ip66-131.crowley.pl

    Może to i na podatki.pl, ale wydaję mi się, że tu też to pytanie pasuję.
    Słuchajcie:
    Jest prawomocne orzeczneie o stwierdzenie i nabycie spadku (fakt, że
    wydane po 2 latach od złożenia dok., ale to nieważne). Masa spadkowa to
    między innymi gotówka na koncie. Wiem, że z orzeczeniem idę do banku, bank
    wyliczą jaka jest kwota główna z odsetkami na dzień X, wystawia kwit do
    skrbówki. Z kwitem jadę do US-oni naliczają podatek... i tu moje pytanie,
    czy ktoś może miał taką sytuację i wie ile czasu realnie zajmuję to US,
    czu od ręki czy na jutro, czy jakiś termin, powiedzmy 14, czy 30 dni. Czy
    ewentualnie może ktoś wie jak ustawowo to wygląda czy jest czymś
    uregulowane. Zależy mi na odp., bo muszę się finansowo przygotować.

    pozdro
    martiN