  • 11. Data: 2006-06-18 19:59:07
    Temat: Re: Skanowanie czasopism
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Edd [###e...@o...pl.###] napisał:

    > Tylko że mnie właśnie chodzi o informacje w tych gazetach - często
    do
    > nich zaglądam i chciałbym aby zajmowały mniej miejsca :)

    Dokąd nie zaczniesz tym handlować albo udostępniać w sieci, to psa z
    kulawą nogą to nie zainteresuje. Równie dobrze mógł byś to
    przechowywać w formie kserokopii albo przepisać ręcznie zgoła.

  • 12. Data: 2006-06-18 20:00:03
    Od: "maurycy" <m...@p...onet.pl>

    A jak znajdziesz gazete na ulicy to nie mozesz jej przeczytac bo bedziesz
    piratem?
    Przeciaz za nia nie zaplaciles.
    Skanuj, skanuj i jeszcze raz skanuj.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 13. Data: 2006-06-18 21:11:51
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    s...@m...com napisał(a):

    > No to mówie, może mieć pirackiego windowsa

    Nie mozna :) A gazety kopiowac na wlasny uzytek jak najbardziej :)

    Jacek

  • 14. Data: 2006-06-18 21:12:32
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Edd napisał(a):

    > Więc mogę to wszystko legalnie wrzucić na płytki i spać spokojnie, że
    > mnie za to nie wsadzą?

    Tak, mozesz - tak samo masz prawo nagrywac np programy TV czy muzyke z
    radio.

    Tyle ze wszystko na wlasny uzytek - czyli nie mozesz rozpowszechniac.

    Jacek

  • 15. Data: 2006-06-18 21:13:35
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Edd napisał(a):

    > Ale jak się ma do tego prawo ?

    Mozesz to miec w wersji cyfrowej i mozesz sie tym rowniez chwalic na
    prawo i lewo :)

    Na wlasny uzytek cos takiego mozesz zrobic - nie wolno Ci tylko potem
    tego rozpowszechniac bo to jest zabronione.

    Poczytaj Ustawe o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

    Jacek