  • 161. Data: 2017-01-28 09:45:10
    Temat: Re: Skan dowodu osobistego
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 09:30, Kris pisze:

    > Co do losowego zajmowania nieruchomości to zgoda-oczywiście tak być nie powinno
    > Jednak zajęcie nieruchomości to jeszcze nic nieodwoływalnego.
    > Od zajęcia do ew licytacji trochę czasu upływa i właściciel może na spokojnie to
    wyjaśnić
    > Właściciela nieruchomości da się spokojnie ustalić na podstawie zapisów/wzmianek w
    KW
    > Właściciela samochodu niekoniecznie.

    Mogę "pożyczyć" twój samochód bez twojej zgody. Nie? No to biorę - na
    miesiąc. Jest OK, bo jak nie to kiepski jest twój argument.

    Shrek

  • 162. Data: 2017-01-28 09:48:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 09:31, Kris pisze:

    > Po jakim czasie od podpisania aktu notarialnego wzmianka się w KW pojawiła?

    Z tego co wiem jeszcze się nie pojawiła (nie moja nieruchomość - byłem
    po prostu przy podpisaniu aktu) musiałbym zadzwonić. Notariusz mówił "od
    kiedy robią to elektronicznie do trzech miesięcy". Na moje pytanie czy
    to krócej niż wcześniej uśmiechnął się tylko;)

    Shrek

  • 163. Data: 2017-01-28 11:03:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 09:48:32 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    > kiedy robią to elektronicznie do trzech miesięcy". Na moje pytanie czy
    > to krócej niż wcześniej uśmiechnął się tylko;)

    Ale pytałeś o wzmianke czy o wpis?

  • 164. Data: 2017-01-28 11:04:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 28 stycznia 2017 09:48:32 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > Z tego co wiem jeszcze się nie pojawiła (nie moja nieruchomość - byłem
    > po prostu przy podpisaniu aktu) musiałbym zadzwonić.

    Jak masz ochotę to ustal nr KW i sprawdź via net czy faktycznie jeszcze wpisu ani
    wzmianki nie ma.

  • 165. Data: 2017-01-28 11:34:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-27 o 23:41, Shrek pisze:

    > Bez znaczenia, w chwili kiedy sprawedzasz. Może być tak samo jeszcze nie
    > wpisany.

    Ma znaczenie. Wpis do KW ma domniemanie prawdziwości.
    Poza tym ruchomości zajmuje się te, które są we władaniu dłużnika,
    takiej zasady nie ma w przypadku nieruchomości.

    --
    Liwiusz

  • 166. Data: 2017-01-28 11:36:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 11:03, Kris pisze:
    > W dniu sobota, 28 stycznia 2017 09:48:32 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
    > tego co wiem jeszcze się nie pojawiła (nie moja nieruchomość - byłem
    >
    > Ale pytałeś o wzmianke czy o wpis?

    Pewnie nie odróżnia jednego od drugiego. Co wyjaśnia bzdury w jego dyskusji.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2017-01-28 11:37:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 11:34, Liwiusz pisze:

    > Ma znaczenie. Wpis do KW ma domniemanie prawdziwości.

    Powyżej zostawiłem na co się powoływałes.

    Shrek

  • 168. Data: 2017-01-28 11:37:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 11:03, Kris pisze:

    > Ale pytałeś o wzmianke czy o wpis?

    O wpis.

    Shrek

  • 169. Data: 2017-01-28 11:39:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.01.2017 o 11:04, Kris pisze:

    > Jak masz ochotę to ustal nr KW i sprawdź via net czy faktycznie jeszcze wpisu ani
    wzmianki nie ma.

    Szerze - to nie mam na to specjalnie czasu (ani możliwości, bo w żaden
    sposób nie jestem z nieruchomością związany, oprócz tego, że przy akcie
    byłem obecny).

    Shrek

  • 170. Data: 2017-01-28 11:39:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-28 o 11:37, Shrek pisze:

    > Powyżej zostawiłem na co się powoływałes.

    A wyciąłeś to, co nie pasowało. Nieruchomość zajmuje się przez wpis do
    KW. Jaki to ma związek z zajęciem ruchomości, którą zajmuje się z uwagi
    na fakt jej władania przez dłużnika? Przepis wręcz explicite stanowi, że
    brak własności nie jest przeszkodą do zajęcia ruchomości i jest to
    szczegółowo uzasadnione w komentarzach (jest tak dlatego, aby dłużnik
    nie blokował egzekucji twierdząc, że rzeczy nie należą do niego).

    --
    Liwiusz