  • 21. Data: 2004-10-12 15:00:01
    Temat: Re: Siłownia w piwnicy - POMOCY
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 10 paź o godzinie 17:24, na pl.soc.prawo, Roman G. napisał(a):

    > Ze względu na przewidywany zwiększony pobór mocy w piwnicy zasady wam mogą zmienić
    i tyle.

    Chwileczkę. wKF "zwiększenie poboru mocy" wymaga zmiany Umowy
    Przyłączeniowej /przynajmniej w formie Aneksu/, poniesienia odpowiednich
    opłat z tym związanych i przystosowaniem instalacji do określonych
    parametrów, oraz _zmianą_ zabezpieczeń przedlicznikowych /dla piwnicy/,
    Koszt tego wszystkiego ponosi właściciel nieruchomości, bądź podmiot
    przyłączany po wyrażeniu zgody przez właściciela.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 22. Data: 2004-10-12 19:07:32
    Od: "Ziaczek" <n...@m...pl>

    Czyli żeby zmusić nas do płacenia muszą zrobić dużo zmian, bo na dzień
    dzisiejszy nie mogą od nas ściągać?
    Pozdrawiam
    Ziaczek

  • 23. Data: 2004-10-12 19:10:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004, Artur Ch. wrote:

> [...]
    >+ Chwileczkę. wKF "zwiększenie poboru mocy" wymaga zmiany Umowy
    >+ Przyłączeniowej /przynajmniej w formie Aneksu/

    IMHO aczkolwiek masz rację to przesadziłeś :)

    1. Pobór mocy może nadal mieścić się w ukreślonych umową granicach.
    Chcesz powiedzieć że TY TEŻ łaziż po zmianę umowy z tytułu podpięcia
    JEDNEJ ZARÓWKI ? "Pobór" ma limit i nie sądzę żeby NIE BYŁ przyjęty
    "z zapasem" !
    2. Jak rozumiem Roman wyraził się potocznie czyli nieprawidłowo; pobór
    mocy nie wzrośnie (będą używać tej samej żarówki co "dziadki",
    do czytania trzeba lepszego oświetlenia niż do ciskania sztangą :))
    a co najwyżej wzrośnie pobów *energii* :)

    [...]
    >+ parametrów, oraz _zmianą_ zabezpieczeń przedlicznikowych /dla piwnicy/,

    Ciekawe czy ZE kogoś już zabił śmiechem za zmianę zabezpieczeń
    z powodu żarówki o przeciętnej mocy ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2004-10-12 19:59:34
    Od: "Ziaczek" <n...@m...pl>

    Szczerze mówiąc już nic nie rozumiem :))
    Dajce krótką odpowiedź (Tak lub Nie).
    Musimy płacić czy nie? :))
    Z góry dziękuję
    Pozdrawiam

    Ziaczek

    wiadomości
    rtezjan.zabrze.pl...

  • 25. Data: 2004-10-12 22:17:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 12 Oct 2004, Ziaczek wrote:

    >+ Czyli żeby zmusić nas do płacenia muszą zrobić dużo zmian, bo na dzień
    >+ dzisiejszy nie mogą od nas ściągać?

    Mam wątpliwości - co najmniej.
    I podanie: jakbyś tak mógł odpowiadać "pod"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 26. Data: 2004-10-13 04:19:55
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 12 paź o godzinie 21:10, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

    > IMHO aczkolwiek masz rację to przesadziłeś :)

    Nie przesadziłem - opisałem _normalny_ przebieg procedury zwiększenia
    poboru mocy.

    > 2. Jak rozumiem Roman wyraził się potocznie czyli nieprawidłowo; pobór
    > mocy nie wzrośnie (będą używać tej samej żarówki co "dziadki",

    No przecież napisałem: "wKF"
    Dokładnie, chodziło mi o nieprecyzyjne wyrażenie się Romana.
    Ty też "piętnujesz" nieprecyzyjne wypowiedzi w dziedzinie np. księgowości
    Po to są terminologie by je stosować, różnice mogą doprowadzić do
    absurdalnych sytuacji.

    > Ciekawe czy ZE kogoś już zabił śmiechem za zmianę zabezpieczeń
    > z powodu żarówki o przeciętnej mocy ;)

    No widzisz, akurat _zwiększenie poboru mocy_ wiąże się ze zwiększeniem
    wartości zabezpiczeń przedlicznikowych - zgodzisz się?
    A wszystko to przez ... nieprecyzjne wyrażenie przedpiścy :P

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 27. Data: 2004-10-13 07:00:27
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Ziaczek wrote:

    > Masz racje - te pare groszy można dać.
    > Dzięki

    tylko na podstawie czego :)

    Tak czy siak zaproponuj ze zrobicie po zecie z chlopakami miesiecznie dla
    nich na piwo i niech dadza sobie luz :)

  • 28. Data: 2004-10-13 09:22:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Oct 2004, Artur Ch. wrote:
    [...]
    >+ No przecież napisałem: "wKF"
    >+ Dokładnie, chodziło mi o nieprecyzyjne wyrażenie się Romana.
    >+ Ty też "piętnujesz" nieprecyzyjne wypowiedzi w dziedzinie np. księgowości

    Ano prawda. Jasne :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 29. Data: 2004-10-13 09:29:20
    Od: w...@p...onet.pl

    > On Thu, 7 Oct 2004, wishya wrote:
    > [...]
    > ^^^^^^^^^
    >
    > Sprzeciw.
    > Nie było słowa o statusie lokatorów - coś do gadania mają WŁAŚCICIELE.

    i chyba tylko wlasciciele moga byc czlonkami wspolnoty, nie? piszac "lokatorzy"
    mialem na mysli wlascicieli

    > Jeśli tam są "lokatorzy komunalni" albo inni najemcy (tudzież
    > w spółdzielni "posiadacze własnościowego prawa") to jedyne
    > co mogą - to starać się o stanowisko właścicieli zajmowanych (ale
    > NIE *swoich*) mieszkań !
    >
    > [...]

    to chyba jasne, ale patrz wyzej

    > Nic nie stoi na przeszkodzie żeby niektóre (pomieszczenia) wyposażyć :)
    > Wspólnota uchwali i już.
    > A co do tego że "dziadki" nie płacą.... nie płacą bo są ZARZĄDEM.
    > Zarządowi należy albo udostępnić środki, albo zwrócić ich
    > równowartość w ramach wynagrodzenia :) - tak czy tak za "prąd
    > na posiedzeniach" zapłaci wspólnota.

    nie widze zwiazku
    imho nigdzie nie jest napisane, ze zarzad musi miec do spotkan wydzielone
    odpowiednie miejsce wyposazone w swiatlo

    > No i *ktoś* ten zarząd wybrał, nie ?? ;)

    to juz problem WLASCICIELI ;) -> czlonkow wspolnoty

    > Ryczałtem wg oszacowania ?
    > Przeciwwskazań *chyba* nie ma[1].
    > "200 W używane przez XX godzin tygodniowo"...

    nie wiem, u mnie na osiedlu jest sala do pingponga i silka i jakos sie ludzie
    potrafia dogadac - pomieszczenia dostepne sa dla wszystkich chetnych (co ciekawe
    - lokatorow) i nie ma jakis dodatkowych obwarowan w stylu dodatkowych i
    konkretnych oplat za okresowe korzystanie z tych dobrodziejstw

    pozdrawiam
    d.

  • 30. Data: 2004-10-13 14:31:35
    Od: "Ziaczek" <n...@m...pl>

    Ale to tak samo jak bym kozystał 3 razy w tygodniu z suszarni - tylko
    oświetlenie więc dlaczego mam płacić za siłownie? Suszarni nie ma bo dziadki
    przerobiły więc kożystając z siłowni to tak jakbym kozystał z suszarni i
    tyle. Czy mam rację?

    Ziaczek