  • 1. Data: 2006-10-08 17:05:18
    Temat: Siedziba firmy i NW
    Od: "EMICOM" <m...@e...pl>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące prawa pracy chyba.
    Kiedy i w jakich przypadkach działalność gospodarcza jest
    prowadzona w siedzibie firmy a kiedy poza ?
    chodzi mi dokladnie o to czy lekarz np. rehabilitant prowadzący własną
    działalność gospodarczą, który jedzie do swego pacjenta wykonuje tą
    działalność w siedzibie firmy czy poza. i czy w przypadku wypadku
    który się zdarzy w drodze lub u pacjenta będzie jako wypadek w pracy ??
    Prosze o info i z góry serdecznie dziękuje.

    Pozdrawiam
    Marcin