  • Data: 2002-03-29 19:13:09
    Temat: Sfalszowany podpis na wekslu
    Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    moja znajoma dostala dzis wezwanie do zaplaty od banku tytulem nie
    splaconego kredytu wzietego przez jej eks-meza (od czterech lat po
    rozwodzie). Do wezwania dolaczona byla kserokopia weksla, na ktorej widnial
    podpis, ewidentnie podrobiony przez tegoz czlowieka. Kwota weksla wraz z
    odsetkami wynosi ok. 7000 PLN.

    Zglosila to za moja namowa na policje, ktora wszczela dzis postepowanie. Czy
    grozi jej w tym momencie pomimo ewidentnego oszustwa pobierajacej kredyt
    osoby komornik ze strony banku? Policja ma przesluchiwac w sprawie
    wyludzenia kredytu rowniez pracownikow banku, ktorzy udzielali kredytu.

    Prosze o pomoc i z gory dziekuje.

    Pozdrawiam,

    Grzegorz Gembala

    GP Hobby & Model
    Skr. poczt. 56, 30-041 Krakow 16
    Sklep/shop: ul. Ogrodniczek 7, 30-051 Krakow, Poland
    http://www.gphobby.krakow.pl, o...@g...krakow.pl
    Tel/fax: (+48 12) 632 05 62