    From: "Joy" <z...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Serwis inter. prawo prasowe i konkursy?
    Date: Sat, 16 Dec 2006 20:13:20 +0100

    Przestudiowałem sobie już elemnty prawa prasowego. Zdaję sobie sprawe, że
    nawet serwis internetowy należy najlepiej zarejestrować jako tytuł prasoway
    w Sądzie Okręgowym. Moje pytanie jest natomaist takie. Czy w zwiażku z tą
    działalnościa jeśli chcę np. wykorzystać serwis jako pole dla firm, osob do
    reklamy powinienem (muszę) zarejestrować swoją DG? Czy jest tutaja jakieś
    inne rozwiązanie?
    Czy wprzypadku DG podatek jest zryczałtowany czy płaci sie go tylko od
    kwoty przychodów bądź zysków?

    Kolejną sprawą jest to czy sprawę konkursów regulują jakieś art.? Czy aby
    przeprowadzić konkurs w serwisie także wymagana jest DG? Ewentualnie jakie
    art. określają takie przeprowadzenie konkursów.

    Wujek Google mi nie pomogł a doszły mnie słuchy, że w przypaku konkursów
    należy odpworowadzić podatek od kwoty na jaką opiewają nagrody.

    Zdaję sobie sprawe, że co dla niektórych pytania mogą wydać się dość błache
    bądź niektórzy pomyślą, że sprawe wyolbrzymiam i te sprawy można załatwić na
    słowo. Jednak takie czasy, że loklna władza z chęcia przyjrzy się co do
    legalności takiego serwisu.

    --
    Pozdrawiam, Joy !!
    /|\/|\/|\ GG: 597291