  • 11. Data: 2010-04-29 10:01:47
    Temat: Re: Selektywna podwyżka czynszu ?.
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/hrbkcm$pni$1@news.tas
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > ale w czym widzisz problem, czynsze wyliczane sa wyliczane,
    > odpowiednie
    > powiadomienia o ich wysokosciach wysyleane do mieszkancow, i nie
    > czlonkowie na wyliczeniach maja do zaplacenia wiecej, i tyle
    >
    > a jaka droga sie to odbywa nie ma wiekszego znaczenia, wazne jest, ze
    > "nie
    > czlonek" zaplaci wiecej

    Ja nie widzę w niczym problemu. I mimo że też nie jestem członkiem SM
    (jak jeszcze kilka osób), to nikt się nie odważył podnieść mi czynszu z
    tego tytyłu, mimo że szczególnie jeden członek bardzo z tego powodu
    pianę toczył. Ale szybko przestał. I nieczłonek nie zapłaci więcej niż
    członek, bo nie ma do tego podstawy prawnej. Przeczytaj przytoczone
    artykuły, to może zrozumiesz.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2010-04-29 10:26:13
    Od: Uni <u...@w...pl>

    Big Jack napisał(a):
    [..]

> [...]
    > pianę toczył. Ale szybko przestał. I nieczłonek nie zapłaci więcej niż
    > członek, bo nie ma do tego podstawy prawnej. Przeczytaj przytoczone

    Dzięki - przeczytałem ten pdf o spółdzielniach i tam stoi że płacę
    "w części równej". To powinno zahamować zapędy spółdzielni, której
    klika nią zawiadująca stara się "wyrwać" niewłasnościowe mieszkania
    dotychczasowym lokatorom wszelkimi możliwymi sposobami.

  • 13. Data: 2010-04-29 13:10:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup

    > I nieczłonek nie zapłaci więcej niż członek, bo nie ma do tego podstawy
    > prawnej. Przeczytaj przytoczone artykuły, to może zrozumiesz.

    ok, moze inaczej to ujme

    podstawe wszyscy maja taka sama, ale czlonkowie spoldzielni moga ja miec
    pomniejszona o dochody spoldzielni, ktore ona przeznacza na remonty, w
    przeciwienstwie do pytajacego

    poza tym, kolega uni nie miesci sie w zakresie zadnego punktu o ktorym mowi
    ta ustawa, bo nie dosc ze nie jest czlonkiem spoldzielni, to mam wrazenie ze
    mowa jest o spoldzielczym lokatorskim prawie do lokalu :)

  • 14. Data: 2010-04-29 13:43:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

> [...]
    > miec
    > pomniejszona o dochody spoldzielni, ktore ona przeznacza na remonty, w

    O ile ma, to wtedy zgoda. Członkowie mogą płacić mniej, ale nie tak, że
    gdy SM nie ma dochodów, to nieczłonkowie mają pałacić więcej.

    > poza tym, kolega uni nie miesci sie w zakresie zadnego punktu o ktorym
    > mowi ta ustawa, bo nie dosc ze nie jest czlonkiem spoldzielni, to mam
    > wrazenie ze mowa jest o spoldzielczym lokatorskim prawie do lokalu :)

    Mowa jest jest o członkach spółdzielni i o właścicielach lokali którzy
    nie są członkami spółdzielni.

  • 15. Data: 2010-04-29 13:48:12
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Big Jack pisze:

    > Mowa jest jest o członkach spółdzielni i o właścicielach lokali którzy
    > nie są członkami spółdzielni.

    W zasadzie wątkoczyńca nie jest ani jednym ani drugim...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 16. Data: 2010-04-29 13:51:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hrc2mn$vr6$...@n...onet.pl...

    > W zasadzie wątkoczyńca nie jest ani jednym ani drugim...

    i o tym wlasnie pisalem, nie jest ani wlascicielem, ani czlonkiem, jego
    matka miala tylko poldzielcze lokatorskie prawo do lokalu

  • 17. Data: 2010-04-29 14:22:37
    Od: Uni <u...@w...pl>

    OK. dziękuję za odpowiedzi. Jeszcze jak by ktoś napisał od jakiego
    momentu jest te 3 lata wstecz - od momentu dostarczenia aktu zgonu -
    czyli oficjalnego powzięcia takiej informacji, czy też od daty kiedy
    postanowili to zrobić i wysłali taką informację do mnie, a było to
    8 mies. później.... ?.

  • 18. Data: 2010-04-29 14:42:07
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-29 16:22, Uni pisze:
> [...]
    > czyli oficjalnego powzięcia takiej informacji, czy też od daty kiedy
    > postanowili to zrobić i wysłali taką informację do mnie, a było to

    Nie możesz zadzwonić do tej spółdzielni i się konkretnie dowiedzieć?
    Od tego są, żeby Ci wszystko wytłumaczyć.

    --
    animka

  • 19. Data: 2010-04-29 16:26:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k.gda.pl
    *szerszen* napisał(-a):

    > i o tym wlasnie pisalem, nie jest ani wlascicielem, ani czlonkiem,
    > jego
    > matka miala tylko poldzielcze lokatorskie prawo do lokalu

    Ale pozwoliłeś sobie zaszaleć i utwierdzać *Uni* w przekonaniu, że ma
    płacić. Ja się pytam na jakiej podstawie? Widzimisię prezesa SM? Troche
    za mało. Że nieczłonek SM będący właścicielem nie może płacić więcej to
    już wykazałem.

  • 20. Data: 2010-04-30 06:52:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > mało. Że nieczłonek SM będący właścicielem nie może płacić więcej to już

    hmmm
    mam dziwne wrazenie ze wczoraj juz sie zgodzilismy, ze nie on ma placic
    wiecej, tylko czlonkowie maja "korzysci" wiec placa mniej, i ta roznice musi
    spoldzielni zwrocic, jemu sie "korzysci" z dochodow spoldzielni nie naleza

    pozatym jak juz wiesz, on nie jest ani czlonkiem, ani wlascicielem,
    praktycznie w tej spoldzielni nie ma zadnych praw, ale to osobna kwestia