  • Data: 2012-04-15 11:11:53
    Temat: Samochód - problemy ze spadkiem
    Od: ds ds <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Pisze w sprawie, która była zapewne poruszana miliony razy na forach,
    aczkolwiek mojej znajomej zmarł mąż (3 lata temu) nie zapisał
    testamentu. Nie mieli dzieci. Stąd moje pytanie. Czy może sprzedać
    samochód męża ?
    Dostaje tylko rente i nie ma pieniędzy by cały czas opłacać samochód
    (OC), którym i tak nie jeździ. Czy rodzeństwu zmarłego męża
    przysługuje jakiś spadek ?
    To samo się tyczy maszyn rolnych.
    Prosiłbym o opinie osób ktore sie orientują w tym.