    From: "Krzys1972" <f...@...domeeeeeeenie.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Samochód - Zastaw Bankowy - Pytanie
    Date: Wed, 25 Aug 2004 13:08:09 +0200

    Witam Serdecznie

    W 1996 roku zakupiłem sobie na raty stary, używany samochód. Przez okres
    kiedy miałem pracę spłacałem go terminowo.

    Po spłaceniu już 30% wartości straciłem pracę i przestałem spłacać raty.
    Oczywiście zaczęli mnie odwiedzać jacyś windykatorzy itp.
    Ostatnią firma która się upominała o pieniądze była w 1999 roku lub 2000
    Intrum Justitia. Od tamtego czasu nikt się juz nie upomina o pieniądze ani o
    moje stare auto. Zapewne na dzień dzisiejszy odsetki były by tak wielkie iż
    kilkakrotnie przewyższałyby wartość samochodu. Auta nie mogę sprzedać bo mam
    w dowodzie zastaw bankowy. Jednak auto zaczyna się "sypać" i nie nadaje się
    już do jazdy. Czy mając taki zastaw mogę wyzłomować, wyrejestrować ten
    samochód aby nie ponosić więcej opłat ?? Proszę o informację co mogę zrobić
    z tym pojazdem bo sprzedać to chyba napewno go nie mogę. Czy taki zastaw
    bankowy jest dożywotni omija po jakimś czasie ??

    Dziękuję za pomoc...

    Krzysiek

    --
    "Nie ten jest biedny, kto posiada mało, lecz ten, kto pragnie więcej" -
    Seneka

    Mój właściwy adres email to: krzys"999"1...@v...pl - usuń z tego adresu
    dokładnie to: "999" aby zostało tylko krzys1972 ;-)