  • 61. Data: 2010-03-21 07:24:26
    Temat: Re: Sady wysylaja policje 'na drzewo'
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    news:ho2npi$dku$1@inews.gazeta.pl...

    > Zgoda. Z tym, że skąd mam wiedzieć, kto był blisko kluczyków, jak mnie tam
    > nei było.

    To 3maj kluczyki "przy dupie" ;)
    Sądzisz, że policja i sądy mają jakieś problemy z tym związane?
    Przepis jest prosty jak budowa cepa. Masz wiedzieć kto dysponuje twoim autem
    i tyle. Nie wiesz, płacisz.

  • 62. Data: 2010-03-21 07:35:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nostradamus pisze:

> [...]
    > Sądzisz, że policja i sądy mają jakieś problemy z tym związane?
    > Przepis jest prosty jak budowa cepa. Masz wiedzieć kto dysponuje twoim

    Przepis prosty, ale bezsensowny.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2010-03-21 08:10:23
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Przepis prosty, ale bezsensowny.

    Bezsensowna jest twoja pisanina. Jak ci się przepis nie podoba to staraj się
    go zmienić.
    A jego sens jest taki, że jak ci dziecko bandyta potrąci i ucieknie to
    właściciel ma wiedzieć kto nim jechał.
    Cieszył byś się jakby powiedział "nie wiem" a policja umorzyłaby sprawę?

  • 64. Data: 2010-03-21 08:43:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Nostradamus pisze:

    > wiadomości news:ho4i7v$ql9$2@news.onet.pl...

    > Bezsensowna jest twoja pisanina. Jak ci się przepis nie podoba to staraj
    > się go zmienić.

    LOL :) To nie zmienia faktu, że przepis jest bezsensowny.

    > A jego sens jest taki, że jak ci dziecko bandyta potrąci i ucieknie to
    > właściciel ma wiedzieć kto nim jechał.

    Och tak, i kolega wyda bandytę bo będzie się bał mandatu. LOL2 :)

    > Cieszył byś się jakby powiedział "nie wiem" a policja umorzyłaby sprawę?

    I tak może być, obecny przepis nic nie zmienia. Albo ktoś wie komu
    dał i chce powiedzieć, albo nie wie lub nie chce.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2010-03-21 09:58:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A jego sens jest taki, że jak ci dziecko bandyta potrąci i ucieknie to
    > właściciel ma wiedzieć kto nim jechał.

    No wlasnie. A stosowany jest, zeby łapac przesteców przekraczajacych
    predkosc czasai o 10km/h.
    To jego stosowanie jest złe, czy nie jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 66. Data: 2010-03-21 11:57:52
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Och tak, i kolega wyda bandytę bo będzie się bał mandatu. LOL2 :)

    Daje sądowi narzędzie do wymierzenia grzywny do 5k zł.

  • 67. Data: 2010-03-21 12:14:32
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-03-21 12:57, Użytkownik Nostradamus napisał:

    > Daje sądowi narzędzie do wymierzenia grzywny do 5k zł.

    W porównaniu do wyroku za przejechanie dziecka przez bandytę
    to i tak tanio. Gdyby doszło do rozprawy w sądzie to więcej
    trzeba by wydać na adwokata a na uniewinnienie i tak bym nie
    liczył. A tu płącisz 5kzł i zostajesz z czystym kontem.

    Cały przepis jest skierowany by gnębić maluczkich uchylających
    się od mandatów a i do tego jak się okazało się nie nadaje.
    Można tylko za jego pomocą maluczkiego ludzika nastraszyć
    aby mandat przyjął.

    Pozdrawiam

  • 68. Data: 2010-03-21 16:05:37
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2010-03-19 08:06, Jacek_P pisze:
    > W kontekscie niedawnych dyskusji, czy policja ma prawo
    > karac mandatem wlascicieli samochodow, ktorzy nie moga
    > wskazac kierujacego sfotografowanego na niewyraznym zdjeciu:
    >
    > http://biznes.onet.pl/nie-bylo-zdjecia-nie-bedzie-ma
    ndatu,18490,3193982,1,prasa-detal

    To raczej Policja i Ubezpieczyciele powinni się cieszyć z takiego
    wyroku. Teraz Policja chcącego zgłosić kradzież samochodu (tylko
    samochodu) powinna odesłać do tego wyroku i powiedzieć że nie może
    wszcząć dochodzenia bo zgodnie z nim właściciel nie musi wiedzieć, co
    się dzieje z jego własnością. Statystyki samych kradzieży samochodów
    spadną do 0. Ubezpieczycielom odpadnie wypłacanie odszkodowań z powodu
    kradzieży.

  • 69. Data: 2010-03-21 19:47:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sądzisz, że policja i sądy mają jakieś problemy z tym związane?
    > Przepis jest prosty jak budowa cepa. Masz wiedzieć kto dysponuje twoim

    Przeczytaj ze zrozumieniem ten przepis.

  • 70. Data: 2010-03-22 08:10:57
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > Sądzisz, że policja i sądy mają jakieś problemy z tym związane?
    > Przepis jest prosty jak budowa cepa. Masz wiedzieć kto dysponuje twoim

    ale sa przypadki ze nie wiesz.

    Prosty juz przytaczany tu przyklad: wlascicielem pojazdu sa 3 osoby. Jednej
    nie ma (bo w szkole), drugiej nie ma (bo w pracy), trzecia sobie pojechala.

    Pierwszy i drugi wspolwlasciciel moze nie wiedziec, ze ta trzecia jezdzi
    autem. Do tego nie ma mowy o tym aby Ci 2 wspolwlasciciele "udostepnili"
    auto. Trzeci wspolwlasciciel korzystal z niego chyba z samego faktu, ze jest
    wlascicielem i posiadaczem. Nie ?

    Wiec jak tych co sa w pracy czy w szkole zapytamy "kto?" to walimy mandat bo
    nie wiedzieli ?

    Icek