  • 81. Data: 2019-06-24 11:33:54
    Temat: Re: Sąd w Piasecznie uniewinnił Piotra Najsztuba
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:5d1080c1$0$17347$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2019-06-23 o 19:26, u2 pisze:
    >Trzeba.

    Juz niedlugo, a moze nawet juz nie trzeba - przepisy wchodza.

    Ale czy to lepiej - jak mial PJ przy sobie, to mogl liczyc, ze
    drogowka dalej nie sprawdzi.
    Teraz bedzie sprawdzac zawsze w komputerze.

    Ale jakby tak Najsztuba sprawdzili ... decyzji nie ma, uprawnienia
    posiada ... punkty tez posiada, albo i nie, bo sie przedawnily ...

    J.

  • 82. Data: 2019-06-24 16:05:52
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 11:33, J.F. pisze:
    > Ale jakby tak Najsztuba sprawdzili ... decyzji nie ma, uprawnienia
    > posiada ... punkty tez posiada, albo i nie, bo sie przedawnily ...

    w roku 2017 przekroczenie punktów oznaczało automatycznie utratę
    uprawnień, zmiana przepisów nastąpiła dopiero w roku 2018 A.D.:)

    --
    I love love

  • 83. Data: 2019-06-24 16:20:04
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    u2 w

    > w roku 2017

    Dz.U. 2017 poz. 978

    I tyle z bzdurzenia u2

    --
    'Tom N'

  • 84. Data: 2019-06-24 16:23:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 16:20, 'TomN' pisze:
    > u2 w

    > Dz.U. 2017 poz. 978
    >
    > I tyle z bzdurzenia u2

    widać żydo-ubeki nadal są bezkarne w Bolanda:))))))))))))))

    "Przypomnijmy, że Najsztub w październiku 2017 spowodował wypadek
    drogowy, w którym potrącił 77-latkę. Najsztub nie miał prawa jazdy,
    które zostało mu zatrzymane w 2009 roku za przekroczenie punktów
    karnych. Poza tym w chwili wypadku jego samochód nie miał ważnych badań
    technicznych ani obowiązkowego ubezpieczenia."

    --
    I love love

  • 85. Data: 2019-06-24 16:56:24
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-24 o 16:23, u2 pisze:

    > widać żydo-ubeki nadal są bezkarne w Bolanda:))))))))))))))

    Pewnie dlatego jeszcze nie skazali ani ciebie ani tatusia

    --
    Sonn

  • 86. Data: 2019-06-24 18:07:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 16:56, Sonn pisze:
    > Pewnie dlatego jeszcze nie skazali ani ciebie ani tatusia

    :)))))))))))))))))))))
    --
    I love love

  • 87. Data: 2019-06-24 22:13:10
    Od: ń <...@...n>

    5 metrów?

    -----

  • 88. Data: 2019-06-24 22:54:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 22:13, ń pisze:
    > 5 metrów?
    >

    > -----

    dzisiaj specjalnie jechałem poniżej 20 km/h samochodem osobowym,
    sprawnym technicznie i potrzeba do zahamowania 2-3 metry, wątpliwe, że
    piesza mogłaby wylecieć w powietrze przy takiej prędkości, doznać
    poważnego uszkodzenia czaszki, połamani kilku żeber itd

    --
    I love love