  • 1. Data: 2005-04-29 14:02:13
    Temat: Sąd pracy-apelacja
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    Witam wszystkich.

    Mam pytanie odnosnie zlozenia apelacji przez pelnomocnika pracodawcy:
    W grudniu 2003r zlozylem wniosek do sadu pracy przeciwko pracodawcy.
    W kwietniu tego roku sad wydal wyrok pomyslny dla mnie.
    Ponoc pracodawca wystapi(ł) o uzasadnienie wyroku na pismie i mam pytanie:

    Jaki termin ma pracodawca na zlozenie wniosku o pisemne uzasadnienie wyroku
    od momentu odczytania wyroku na rozprawie?
    Jaki termin ma sad na wydanie uzasadnienia od momentu zlozenia przez
    pracodawce wniosku?
    Jaki termin ma pracodawca na zlozenie apelacji(niestety tak chyba bedzie) od
    momentu otrzymania uzasadnienia na pismie wyroku?
    I ile ew.rozprawa apelacyjna moze jeszcze trwac...???

    Pozdrawiam
    Ceberebek

  • 2. Data: 2005-04-29 14:07:06
    Temat: Re: Sąd pracy-apelacja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Ceberebek napisał(a):

    > Jaki termin ma pracodawca na zlozenie wniosku o pisemne uzasadnienie wyroku
    > od momentu odczytania wyroku na rozprawie?

    7 dni.

    > Jaki termin ma sad na wydanie uzasadnienia od momentu zlozenia przez
    > pracodawce wniosku?

    Co łaska :) czyli teoretycznie 14 dni na sporządzenie uzasadnienia plus
    czas potrzebny na doręczenie.

    > Jaki termin ma pracodawca na zlozenie apelacji(niestety tak chyba bedzie) od
    > momentu otrzymania uzasadnienia na pismie wyroku?

    14 dni.

    > I ile ew.rozprawa apelacyjna moze jeszcze trwac...???

    To wie tylko sam pan Bóg. Zależy od okręgu sądu i sprawy.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-04-29 15:19:52
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

    [ciach]...

    > To wie tylko sam pan Bóg. Zależy od okręgu sądu i sprawy.
    >

    > --
    > @ Johnson

    Ok-dzieki

    To pozostaje jeszcze telefon do Boga z zapytaniem... :)))

    Ceberebek