    From: l...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sąd - czas na odpowiedź
    Date: 13 Nov 2007 20:42:18 +0100

    Wracając do mojego tematu o BTE i jego przedawnieniu.
    Wysłałem 10.10.2007 pismo do sądu z informacją o przedawnieniu BTE (już wiem, że
    trzeba było wnieść powództwo przeciwegzekucyjne). Kopia oczywiście trafiła do
    komornika.
    Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Czy sąd ma jakiś czas na jej
    udzielenie? Wpłynęła do mnie "zwrotka" potwierdzająca otrzymanie pisma przez
    obie instytucje, minął miesiąc i cisza.
    Jakieś pomysły co dalej?
    Może potraktowano to jako powództwo (w co wątpię) i przyjęto podniesienie
    przedawnienia? Ale zdaje się w tej sytuacji powinien ktoś mnie poinformować
    zarówno o tym jak i o fakcie, co dzieje się z BTE, które obecnie z nadaną
    klauzulą pewnie leży u komornika.