  • 1. Data: 2008-04-03 10:29:00
    Temat: Sąd Pracy i Ubezpieczeń Społecznych - powstępowanie według jakich przepisów?
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Według jakich przepisów toczy się postępowanie przed Sądem Pracy i
    Ubezpieczeń Społecznych?
    Będę odwoływał się od decyzji ZUS w mojej sprawie i chciałbym wiedzieć jakie
    przepisy
    proceduralne obowiązują? KPA, KPC czy inne?

    pozdr
    ws

  • 2. Data: 2008-04-03 10:37:18
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 03 Apr 2008 12:29:00 +0200, vis napisał(a):

> [...]
    > jakie przepisy
    > proceduralne obowiązują? KPA, KPC czy inne?

    Oczywiście kpc, jest nawet ładnych parę artykułów na ten temat.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 3. Data: 2008-04-03 13:45:10
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@r...org> napisał w wiadomości

    > Oczywiście kpc, jest nawet ładnych parę artykułów na ten temat.
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

    Dziękuję. W tzw. miedzyczasie też do tego doszedłem. Dodam tylko, że
    dochodzi
    jeszcze kilka artykułów z kodeksu pracy.

    pozdr
    ws