    From: <g...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SMS promocyjny na komórkę
    Date: Wed, 5 Jul 2006 09:36:16 +0200

    > mam pytanie dotyczące popularnych ostatnio konkursów SMSowych i SMSów
    > przesyłanych w związku z nimi. Otóż wziąłem udział w pewnej promocji piwa,
    > gdzie należało wysłać SMS z numerem paragonu. Konkurs sobie jeszcze trwa.
    > Tymczasem wczoraj dostałem SMSa z informacją o innym konkursie prowadzonym
    > dla tej samej marki piwa. Nie wyrażałem wcześniej zgody na przetwarzanie
    > danych do celów marketingowych ani na przesyłanie informacji drogą
    > elektroniczną. Czy fakt przesłania SMSa z informacją o nowej promocji jest
    > naruszeniem prawa wobec ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i
> [...]

    dodam, że regulamin pierwszej promocji mówi:

    Dane osobowe Uczestników Promocji uzyskane w związku z organizacją i
    przeprowadzeniem Promocji będą przetwarzane wyłącznie w celach związanych z
    jego organizacją i przeprowadzeniem. (...) Administratorem danych osobowych
    udostępnionych przez Uczestników Promocji będzie Carlsberg Polska Spółka
    Akcyjna z siedzibą w Warszawie, przy ulicy Bokserskiej 66. (...) Podanie
    danych ma charakter dobrowolny. Osobom udostępniającym dane przysługuje
    prawo do wglądu do swoich danych oraz możliwość ich poprawiania lub żądania
    ich usunięcia.(...)

    Grys