  • 11. Data: 2010-09-13 19:45:15
    Temat: Re: SIWZ
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Napisz z supportem wytwórcy systemu operacyjnego (ble, ble..) > 4 lata
    Mieści się tylko win7 :)
    XP jeszcze tylko chwilkę :)
    CEzarys

  • 12. Data: 2010-09-14 12:45:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 20:36:28 +0200, Marek <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >za:
    >http://przetargi.adm.uj.edu.pl/form/RekomendacjeMSW
    iAnasprzetkompUZP.pdf

    Rekomendancje. To trzeba sie obowiazkowo stosowac?

    >- wymaganie konkretnych rozmiarów obudów,
    Ale przedzialu rozmiarow moge wymagac. Np nie wieksze niz...
    Bo jak wieksze niz... to mi sie nie zmiesci do przestrzeni
    przeznaczonej na kompa z tylu biurka :)

    >*******************************
    >- wymagania aby obudowa oraz jej elementy byůy demontowane oraz serwisowane
    >bez
    >koniecznosci odkrecania jakichkolwiek srub,
    >*******************************
    [...]
> [...]
    >uzasadnione
    >specyfika przedmiotu zamówienia i zamawiajacy nie mo*e opisac przedmiotu
    >zamówienia za
    >pomoca odwoůania do norm i standardów technicznych lub poprzez odwoůanie do
    >jego
    >wymagan funkcjonalnych, a wskazaniu takiemu towarzysza wyrazy Ąlub
    >równowa*nyˇ.
    >W ka*dym takim przypadku na zamawiajacym spoczywa obowiazek uzasadnienia
    >odstapienia
    >od ogólnych zasad opisu przedmiotu zamówienia.
    To trzeba uzasadnic ze nie ma czym odkrecac srub :)

    WAM