  • Data: 2008-05-16 13:21:18
    Temat: Rzekome wyprzedzanie.... FINAL !!
    Od: "emes" <E...@E...PL> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Wielu z Was pamieta sprawe rzekomego wyprzedzania przezemnie na krajowce
    lbn-wwa,
    Dzisiaj final w sadzie grodzkim m-sta pulawy.
    Wyrazilem zajebisty zal i otrzymalem nagane od Wysokiego Sadu.

    Pan podpierdzielacz nie zjawil sie na rozprawie. Brnalbym dalej w niewinnosc
    ale musialbym ponowny raz jechac do pulaw a wcale mi sie to nie usmiechalo.
    Tak wiec sprawa zakonczyla sie pozytywnym dla mnie wyrokiem ;)

    Pozdrawiam
    Marcin