  • 11. Data: 2009-10-14 08:01:29
    Temat: Re: Rozwodnicy w papierach ?
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 13 Paź, 17:35, "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>
    wrote:

    > wy wszyscy myślicie ze tu chodzi o moralność a tu idzie o pieniądze, gdy ich
    > nie masz to ślubu kościelnego nie dostaniesz nawet jakbyś wcześniej nie
    > brał, a jak masz i dasz to nawet po 10ciu rozwodach dostaniesz, a jak
    > zechcesz to nawet świętym cię ogłoszą!:O)

    Co ty pieprzysz?
    Koścół nie uznaje ślubów cywilnych i jeśli się rozwiedziesz to dla
    nich jesteś nadal kawalerem. Nie pamiętam jak to było przed
    konkordatem czy dało się mieć dwie żony kościelną i cywilną?

  • 12. Data: 2009-10-14 08:08:22
    Od: spp <s...@o...pl>

    gr pisze:

    > Nie pamiętam jak to było przed
    > konkordatem czy dało się mieć dwie żony kościelną i cywilną?

    Nie. :)

    --
    spp

  • 13. Data: 2009-10-15 20:55:25
    Od: kam <...@...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Po rozwodzie informacja o tym pozostaje w systemach informatycznych
    > państwa.

    przede wszystkim to pojawia się wzmianka w akcie małżeństwa

    KG

  • 14. Data: 2009-10-15 21:11:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > przede wszystkim to pojawia się wzmianka w akcie małżeństwa

    Starego - na pewno. Ale nowego? W jakim celu i w którym miejscu?

  • 15. Data: 2009-10-15 21:52:59
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 15 Oct 2009 22:55:25 +0200, kam napisał(a):

    > przede wszystkim to pojawia się wzmianka w akcie małżeństwa

    jest taka rubryka ?
    czy zamiast kawaler napiszą: rozwiedzony ?

    http://images.google.pl/images?hl=pl&source=hp&q=akt
    +ma%C5%82%C5%BCe%C5%84stwa&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&
    gbv=2&aq=f&oq=

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_2.php

  • 16. Data: 2009-10-15 22:19:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:hb85k4$b3v$1@inews.gazeta.pl...

    > jest taka rubryka ?

    W starym akcie małżeństwa czynią wzmiankę o jego ustaniu, ale nie wiem o co
    chodzi autorowi tego posta wcześniej, bo moim zdaniem nowa małżonka nie ma
    szansy na tej podstawie się dowiedzieć niczego.