  • Data: 2008-12-28 18:30:15
    Temat: Rozwód a właściwość sądu?
    Od: "J$B" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Prosze o wskazanie który z sądów jest właściwy jeśli chodzi o
    przeprowadzenie sprawy rozwodowej bez orzekania o wine.
    Czy może za mnie stawic sie pełnomocnik a ja nie musze uczestniczyć w
    rozprawie?

    Ja - obywatelstwo polskie, zameldowany jestem i mieszkam na stałe w
    Berlinie.
    Żona - obywatelstwo polskie, zameldowana w Polsce, mieszka w Berlinie.
    Ślub brany we Francji
    Czy sąd w Niemczech, czy sąd we Francji, czy sąd w Polsce?
    Pozew składa żona.

    Wielkie dzięki za wstępne informacje.
    --
    j...@w...pl