  • 1. Data: 2002-08-10 09:09:07
    Temat: Rozwod a adwokat - pomocy
    Od: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnosnie procedury rozwodowej (niestety moja zona chce sie ze mna
    rozwiesc za porozumieniem stron, ale nie bedziemy wnikac dlaczego). W kazdym
    razie twierdzi ona, ze przed sadem moze wystepowac sama i sama sie bronic. Czy
    to prawda? Czy nie trzeba miec w takiej sprawie swojego prowadzacego, ktory
    posiada odpowiednie uprawnienia (adwokat)?
    Czy ja rowniez moge wystepowac bez adwokata, czy musze go miec, chocby z urzedu?
    Bardzo prosze o odpowiedz.

    Michal Zurawski

  • 2. Data: 2002-08-10 10:37:35
    Temat: Re: Rozwod a adwokat - pomocy
    Od: "[ piotr sut ]" <u...@t...pl>

    Użytkownik "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:aj2l8m$s16$1@pingwin.acn.pl...
> [...]
    kazdym
    | razie twierdzi ona, ze przed sadem moze wystepowac sama i sama sie

    Tak.

    | Czy ja rowniez moge wystepowac bez adwokata,

    Oczywiscie.

    | czy musze go miec, chocby z urzedu?

    Nie musisz, a mozesz miec adwokata z urzedu.

    ->piotr