  • Data: 2003-08-20 22:12:08
    Temat: Rozwiążcie problemik Moniki
    Od: "Monika" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam mały problem. Mam zastąpić koleżankę w pracy na rynku ( sprzedaje
    kwiaty, ma działalność gospdarczą - ryczałt ). Ona musi wyjechać na 2
    tygodnie, a ja mam przy tej okazji dorobić zastępując ją w pracy ( jestem
    bezrobotna ). Boimy się jednak jakiejś niespodziewanej kontroli i pytania w
    stylu " a kto pani jest i co tutaj robi ?". Czy jest prawna możliwość, żebym
    legalnie mogła zastąpić koleżankę ? Słyszałyśmy, że wystarczy napisać -
    wystawić pełnomocnictwo i po sprawie. Proszę rozwiejcie nasze wątpliwości.

    Pozdrawiamy,

    Niedouczone.