  • 1. Data: 2006-06-25 14:19:33
    Temat: Rozpoczęcie współżycia w świetle prawa
    Od: "Rostov" <r...@o...pl>

    W jakim wieku, w świetle polskiego prawa, osoba poniżej 18 roku
    życia może legalnie rozpocząć współżycie seksualne z osobą
    pełnoletnią ??

  • 2. Data: 2006-06-25 14:22:05
    Temat: Re: Rozpoczęcie współżycia w świetle prawa
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Rostov napisał:
    > W jakim wieku, w świetle polskiego prawa, osoba poniżej 18 roku
    > życia może legalnie rozpocząć współżycie seksualne z osobą
    > pełnoletnią ??

    Z chwilą urodzenia.

    A jeśli chodziło o odpowiedź na odwrotne pytanie (granica wieku, żeby ta
    osoba pełnoletnia współżyła legalnie), to 15 lat.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-06-25 14:22:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Rostov napisał(a):
    > W jakim wieku, w świetle polskiego prawa, osoba poniżej 18 roku
    > życia może legalnie rozpocząć współżycie seksualne z osobą
    > pełnoletnią ??

    moze z osoba ktora ukonczyla 15 lat.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-06-25 15:50:32
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Przemek R. wrote:

    > moze z osoba ktora ukonczyla 15 lat.

    osoba pełnoletnia może z osobą powyżej 15 roku życia.
    Osoba niepełnoletnia może od kiedy chce i z kim chce. I tak łupną tą
    drugą stronę.

  • 5. Data: 2006-06-25 15:55:01
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > osoba pełnoletnia może z osobą powyżej 15 roku życia.
    > Osoba niepełnoletnia może od kiedy chce i z kim chce. I tak łupną tą
    > drugą stronę.

    akurat pełnoletniość nie ma żadnego znaczenia
    a nieletniego też można łupnąć jak za wcześnie zaczyna

    KG

  • 6. Data: 2006-06-25 19:56:45
    Od: "Maurycy" <m...@p...onet.pl>

    Witam.

    > moze z osoba ktora ukonczyla 15 lat.

    Za jego zgoda od 12.
    Za jej od 15.
    Cos takiego kiedys mi sie obilo.

    Pozdrawiam.
    Maurycy.

  • 7. Data: 2006-06-25 20:15:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maurycy wrote:
    > Witam.

    > Za jego zgoda od 12.
    > Za jej od 15.
    > Cos takiego kiedys mi sie obilo.

    Skoro nie wiesz, tylko jakieś brednie gdzieś ci się pod budką z piwem o
    łeb obiły, to po cholerę przyłazisz tutaj powtarzać te brednie?

  • 8. Data: 2006-06-25 20:18:18
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2006-06-25 21:56, Maurycy wrote:
    > Witam.

    > Za jego zgoda od 12.
    > Za jej od 15.
    > Cos takiego kiedys mi sie obilo.

    Źle Ci się obiło :->.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    All that is necessary for the triumph of evil is that good men do

  • 9. Data: 2006-06-25 21:19:00
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Maurycy napisał:

    > Za jego zgoda od 12.
    > Za jej od 15.
    > Cos takiego kiedys mi sie obilo.

    Nie przy współżyciu, tylko przy zawieraniu małżeństwa. Nie 12, tylko 21.
    Nie 15, tylko 18. I nie rozdają, tylko kradną ;)

  • 10. Data: 2006-06-25 21:30:55
    Od: "Maurycy" <m...@p...onet.pl>

    > Skoro nie wiesz, tylko jakieś brednie gdzieś ci się pod budką z piwem o
    > łeb obiły, to po cholerę przyłazisz tutaj powtarzać te brednie?

    Jaka budka? W domu pije ;-)

    Pozdrawiam.