  • 1. Data: 2006-04-25 21:47:36
    Temat: Rozpoczalem dzialalnosc...
    Od: b...@g...com

    Witam!

    Kurcze ale sie wkopalem. Postanowilem rozpoczac wlasna
    dzialalnosc, gdyz nie bylem nigdzie zatrudniony. Wpisu do
    ewidencji dzialalnosci dokonywalem w polowie sierpnia 2005 r.
    Wpisalem date rozpoczecia dzialalnosci na 01.09.2005. Ale ze
    zostalem zatrudniony pod koniec sierpnia, kompletnie sprawe
    zarzucilem, zapomnialem. Nie bylem po regon, nip, w us, w zusie. Czy
    ma teraz jakies wyjscie, bo jak kretyn zapomnialem wyrejestrowac
    dzialalnosci. Czy to prawda, ze czekaja mnie teraz kary - ogromne,
    oplaty itd. Co mam robic?

    Dziekuje za opdowiedz!!!

  • 2. Data: 2006-04-25 22:14:15
    Temat: Re: Rozpoczalem dzialalnosc...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Kary smierci dostac nie powinienes. Skoro faktycznie nie rozpoczales
    dzialalnosci, to dopusciles sie jedynie wykroczenia (bodaj art. 60
    kodeksu wykroczen, ale sprawdz, bo pisze z glowy) polegajacego na
    niezgloszeniu zmiany stanu faktycznego. Po prostu idz do gminy i
    zglos, ze jednak owej dzialalnosci nie rozpoczales. Jesli sam to
    zrobisz, to najpewniej skonczy sie na pouczeniu, bo nikomu sie nie
    bedzie chcialo pisac wniosku o ukaranie do sadu. Schody by byly
    faktycznie, gdybys dzialalnosc prowadzil bez dopelniane tych
    pozostalych obowiazków.

  • 3. Data: 2006-04-25 22:22:56
    Od: b...@g...com

    Dziekuje serdecznie za odpowiedz. Nie wykonowalem zadnej
    dzialalnosci - nic. Nikt mi nic nie zlecal, zadnych rachunków.
    Czyli, ze mam wyrejestrowac dzialalnosc, cz tez isc z z
    wlasnorecznym pismem do Wydzialu Dzialalnosc Gosp. i ze nie
    zglosilem wyrejestrowania dzialalnosci napisac?

    Bardzo dziekuje!

    Bartek bardzo glupi

  • 4. Data: 2006-04-26 06:01:06
    Od: Art <s...@w...com>

    > Kurcze ale sie wkopalem. Postanowilem rozpoczac wlasna
    > dzialalnosc, gdyz nie bylem nigdzie zatrudniony.

    <ciach>
    Miałem to samo. Skończyło sie napisaniem oświadczenia, że nigdy działalnosci
    nie rozpocząłem. Wyrejestrowałem. I koniec :)
    Art