    From: "lxaga" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozdzielność majątkowa
    Date: Sun, 14 Apr 2002 11:18:53 +0200

    W związku z niemożliwością dalszego wspólnego życia z moją żoną, chciałbym
    uporządkować nasze sprawy min. wprowadzić rozdzielność majątkowoą. Jak
    rozumię z ustawy o wynagrodzeniach notariuszy za spisanie rozdzeilności
    majątkowej notariusz pobiera max. 400 zł? Czy należy najpierw pójść z żoną i
    ustalić przy nim treśc umowy ( moga być poblemy) czy jeśli ja pójdę i
    zaproponuję treść będzie lepiej, a potem spróbować ją przekonać do
    podpisania. A co jeśli nie podpisze czy można wnieść do sądu, czy dopiero po
    rozwodzie, separacji. Co z opłatami do tego czasu?
    Ona wtej chwili nie łoży wogóle na utzrymanie domu ( pracuje i zarabia
    mniej odemnie ale nie najgorzej), wszelkie opłaty ponoszę ja ( krdyty są na
    nas, opłaty za energię itp. na mnie), jak można ją zmusić do pokrywania
    wspólnych kosztów. Czy po uzyskaniu rozdzielności majątkowej wspólnie
    zaciągnięty kredyt przechodzi na jedną ze stron czy należy to dopiero
    uregulować w banku.
    Dużo pytań ale teraz to mój problem nr1. Dzięki za wysłuchanie
    Lxaga