  • Data: 2005-12-07 11:23:29
    Temat: Rozbity samochód i jego sprzedaż
    Od: "Krasnal \(Zabrze\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam rozbity samochód, który prawdopodobnie będzie sprzedawany na części.

    Jak wygląda sprawa wyrejestrowania takiego samochodu - z tego co się
    dowiadywałem, trzeba go najpier zezłomować a dopiero potem wyrejestrować i
    wypowiedzieć OC.

    I tutaj nasuwa się pytanie:

    Żeby zezłomować samochód trzeba dostarczyć jakąś określoną "ilość
    procentową" samochodu czy wystarczy jakieś konkretne elementy z numrami ?
    Czy można zrezygnować z OC już teraz ?

    Pozdrawiam

    Krasnal, GG#1103