  • 11. Data: 2006-08-26 10:13:24
    Temat: Re: Rowerzysta po dwóch piwkachjadÄ.cychodnikiem
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Pisze tez, kiedy i jak wolnio jechac po chodniku...

    A w podrecznikach szkoly podstawowej stoi, ze w tym ujeciu nalezy uzywac
    formy "jest napisane". Przepraszam za OT, ale po dwoch pomylkach uznalem, ze
    nalezy zwrocic uwage.

    A po chodniku mozna jechac zapewne wowczas, gdy na drodze jest znak B-9 i
    nie ma wydzielonej sciezki rowerowej... no i jeszcze kilka innych
    przypadkow, np B-11 na sciezce rowerowej i B-9 na drodze... chyba dobrze
    rozumuje?

    Pozdrawiam

    Tiger

  • 12. Data: 2006-08-26 12:48:09
    Temat: Re: Rowerzysta po dwóch piwkach jadący chodnikiem
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 00:00:26 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):

    > Tak, i dodatkowo dostać mandat za jazdę po chodniku.

    A powinien oberwac tylko za to drugie (o ile akurat tam nie mial prawa
    jechac chodnikiem).
    Rowerzysci powinni miec inne progi alkoholowe, albo nie powinni miec ich w
    ogole.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 13. Data: 2006-08-26 13:15:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Rowerzysci powinni miec inne progi alkoholowe, albo nie powinni miec ich w
    > ogole.

    Popieram. Po za tym strasznie ciezko sie jedzie na rowerze po 2
    browarach. Przynajmniej ja mam problemy i nawet po jednym piwie nie
    jestem w stanie jechac ;) Tak to jest jak cos ma 2 kolka i sie gibie na
    boki ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 14. Data: 2006-08-26 13:28:18
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 14:48:09 +0200, Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Rowerzysci powinni miec inne progi alkoholowe, albo nie powinni miec ich w
    > ogole.

    Znaczy pijany rowerzystanie nie stwarza niebezpieczeństwa na drodze?

    Henry

  • 15. Data: 2006-08-26 14:01:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 15:28:18 +0200, Henry (k) napisał(a):

    > Znaczy pijany rowerzystanie nie stwarza niebezpieczeństwa na drodze?

    Glownie dla siebie.

  • 16. Data: 2006-08-26 14:04:29
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Henry (k)" wrote:

    > Znaczy pijany rowerzystanie nie stwarza niebezpieczeństwa na drodze?

    Zwlaszcza jak jest na chodniku... ;)

  • 17. Data: 2006-08-26 14:33:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał

    > Zwlaszcza jak jest na chodniku... ;)

    A gdyby tym chodnikiem wasza matka przechodziła?

  • 18. Data: 2006-08-26 15:12:46
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 16:04:29 +0200, Hikikomori San napisał(a):

    > Zwlaszcza jak jest na chodniku... ;)

    To ta knajpa musi być blisko domu, że nie ma żadnych skrzyżowań i przejść
    dla pieszych po drodze ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2006-08-26 18:03:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 sierpnia 2006 16:01
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ky8i1j1morty$.1rszqc5igztg7.dlg@40tude.net>):

    > Glownie dla siebie.

    Taaa.... A jak mi się zatoczy i wyskoczy pod koła?

    --
    Jego Ponurość Tristan

  • 20. Data: 2006-08-26 18:21:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Dnia Sat, 26 Aug 2006 20:03:29 +0200, Tristan napisał(a):

    > Taaa.... A jak mi się zatoczy i wyskoczy pod koła?

    Albo jadac z nadmierna predkoscia staranuje przystanek autobusowy ;>