  • 91. Data: 2006-11-26 23:38:28
    Temat: Re: Rondo i zasady na nim panujace
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > czyli jej nie ma

    Bo Warszawa to takie dziwne miejsce ;->

    Ale regułą jest numeracja kolejna...

  • 92. Data: 2006-11-27 01:31:08
    Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Bo Warszawa to takie dziwne miejsce ;->

    Nie tylko ona ;)

    > Ale regułą jest numeracja kolejna...

    Czy ja wiem? W mojej mieścinie numeracja jest naprzemienna.
    Czyli po jednej stronie tylko parzyste, po drugiej
    nieparzyste. W Szczecinie zależnie od konkretnej ulicy.
    Na niektórych jest naprzemienna, na innych numery lecą
    kolejno jedną stroną ulicy, a wracają drugą... Jeszcze
    ciekawiej jest, jak są kamienice z wewnętrznymi placami.
    Tak więc trudno mówić o regule ;) Za dużo od niej
    wyjątków :)

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 93. Data: 2006-11-27 16:43:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr "Gerard" Machej wrote:

    > Czy ja wiem? W mojej mieścinie numeracja jest naprzemienna.
    > Czyli po jednej stronie tylko parzyste, po drugiej
    > nieparzyste. W Szczecinie zależnie od konkretnej ulicy.

    A nienie - naprzemienność (jedna strona parzysta a druga nieparzysta) to
    normalne.

    Chodziło mi o ulice, których jedna strona jest ponumerowana np. 3, 1 i
    potem 5, albo 126.... 146... 140...