  • Data: 2009-04-21 11:43:51
    Temat: Rodzielenie procesu na dwa odrębne- czy możliwe?
    Od: "Mariusz Kruszewski" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wraz z drugą osobą zostałem oskarżony o pobicie. Ja jestem niewinny (nie
    było mnie w ogóle przy zdarzeniu), tak samo twierdzi współoskarżony.
    Ponieważ nie było w aktach nic co wskazywałoby na moją obecność w trakcie
    zajścia (oprócz zeznań pokrzywdzonego) nie wziąłem obrońcy. Tak samo uczynił
    współoskarżony. I teraz wiem, że to był mój błąd.
    Współoskarżony zamiast mówić prawdę, zaczął wymyślać historyjki w których
    się pogubił. Powołał świadków, którzy zamiast pomóc, tylko zaszkodzili.
    Przewód sądowy już się zakończył i za tydzień ma być ogłoszenie wyroku.
    Czy w razie niesprawiedliwego wyroku i złożenia apelacji mogę złożyć wniosek
    o osobne rozpatrywanie mojej sprawy i sprawy współoskarżonego? Nie chcę abym
    przez głupotę i "inteligencję" tej drugiej osoby był karany.
    Czy coś takiego jest w ogóle możliwe ?

    Pozdrawiam,
    Mariusz Kruszewski